♥ 2014-2015

Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut? -Oj vilken svår fråga! Om man ska prata om personlig utveckling så började jag ta för mig mer och inse att världen är inte så farlig som jag trodde den skulle vara om man tog plats. Jag har helt enkelt blivit mer framåt!

Är det något du saknade 2014 som du vill ha 2015? -Ork! Energi och kraft att ta tag i det jag vill. 

Mådde du bättre eller sämre under 2014 än du gjort andra år? -Både och, på olika sätt. 

Vilket datum från 2014 kommer du alltid att minnas? -Dagen då Alva (min systerdotter) föddes. 

Finns det något du önskat att du la mer tid på? -Att ta det lugnt och bara finnas till.. 

Vad är det bästa som hänt dig under året som gått? -Alva, helt klart! Och veckan i somras som Karro var här nere, det var det bästa och roligaste på länge.

Vad spenderade du mest pengar på? -Telefon, radiotjänst, hyra, internet, tv.. Nä men, bensin kanske? Eller julklappar? Har inte spenderat så värst mycket pengar på mig själv. Det blev ett fattigt år när de höjde min hyra och bilförsäkring.. 

Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2014? -Tove Lo, Zara Larsson, Omi, Meghan Trainor, etc etc.

Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?-Att tänka på gammalt och att tänka och oroa sig för framtiden. 

Blev du kär? -Nä, men jag insåg att alla killar jag börjar träffa alltid visar sig vara svin!... 

Vilket program har varit det bästa på tv? -Ska man komma ihåg det? Eehm.. Svenska Hollywoodfruar kanske?

Vilken var den bästa boken du läst under året? -Lätt! Hungergames så klart! Skulle kunna läsa den igen. 

Vad gjorde du på din födelsedag? -Just på min födelsedag minns jag inte riktigt, men jag firade genom att tränga in hela min familj i min lilla etta. Slog upp långbord för tio personer och barnen fick ett eget bord i sovalkoven. Det gick skitbra faktiskt! 

Vad fick dig att må bra? -Mina vänner, min familj och att börja landa i saker som hänt. 

Hur kommer nästa år att skilja sig från det här? -Jag hoppas att det kommer bli en sjukt stor skillnad! Och jag tror att det kommer bli det! 

Min vardag | |
#1 - - Amanda Niclasson:

Roligt inlägg, intressant att läsa! :)

Upp