♥ Semestervecka

Hej vänner :) 
Min semestervecka börjar ta slut nu men jobbar härligt nog bara en vecka och sen går jag på riktig semester, tre veckor! Så underbart! 
Fast det är skönt att jobba också, så ska inte säga så. :)

Veckan har gått så fort och idag blev det en tidig morgon för att åka till årets inbjudningstävling på skytteklubben. Men tycker det är lite tråkigt att tävla ensam i damklassen så jag var inte med. Satt som vapenvakt och sen lekte jag pyroman och satte eld på papper och grejer för att få fyr på grillen. Men det gick! :)

Imorgon ska jag åka iväg med min medryttarhästs ägare till bruksridning. Aldrig varit på det förr och aldrig provat. Så kan bli kul att få testa på. 
Visste inte ens vad det var förut, men det går ut på tillit mellan häst och ryttare i olika övningar, tex rida över en presenning, genom vatten, hoppa av på brygga etc. 
Kul att se hur det går :) 

Just nu ligger jag i soffan hemma hos mina föräldrar, så himla trött. Ska bara blunda några minuter nu och förhoppningsvis inte sova allt för länge ;)

Ta hand om er och ha en fin lördagskväll <3

Bilder från dagen, kan man se mer sur ut?! ;) 



Min vardag | |
#1 - - Karro:

Så spännande med bruksridning, har heller aldrig hört talas om det.
Kram

#2 - - Silke:

Vilken fin blogg du har!💗

Upp