♥ Tävling!

Hej alla fina!
Vad skulle ni säga om en liten tävling såhär när hösten har anlänt till oss? :)
 
Jag tänkte köra en repris av tävlingen jag hade i vintras (dock med annat innehåll), där den lyckliga vinnaren fick hem ett hemligt Feelgood-paket. Och vad passar bättre på hösten om inte just det?!
Reglerna är enkla och alla får vara med!
 
 
För en lott: Kommentera i detta inlägg att du är med! (Glöm ej blogg- eller mailadress)
För två lotter: Kopiera bilden och tipsa om på din egna blogg, samt länka ditt inlägg i en kommentar här hos mig!
 
Tävlingen kommer avslutas den 6 oktober 2013 kl. 21.00!
 
(Paketets innehåll kommer ändras beroende på om vinnaren är tjej eller kille)
 
Endast tävlingskommentarer i detta inlägg, bläddra ner ett inlägg om ni vill skriva annat. Tack på förhand! :)
 
Lycka till! :)
 
AVSLUTAD!
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - amaliaas.blogg.se - drömmande fotograf:

Å jag vill vara med :)

#2 - - Terese Brodin:

Det är bara bra :)
Görs?

#3 - - Elisabeth Öberg:

Jag vill gärna vara med, ett feelgoodpaket är nog exakt vad jag skulle behöva just nu.

Håller tummen, hoppas! :-)
Kram!

#4 - - ANNA-SARA:

Är med! KRAM

#5 - - Dragana:

Jag är med!

#6 - - sommarblom.blogg.se:

Jag är med :D

http://tjurens.blogg.se/2013/september/tavlar.html#comment

#7 - - Malin:

Sv: Visst kan jag vara med, alltid kul med tävlingar ju :DD

#8 - - Moa Danesten:

Jag är med! Ett feelgood-paket låter riktigt nice! Kram :)

#9 - - Jennifer:

jag är med!

#10 - - Hannah :

Jag är med.

#11 - - Marta:

Jag är med! :)

#12 - - angelica :

jag är med :D

#13 - - Amanda Lundkvist:

Jag är med! :D

#14 - - Matilda:

Hej! Är gärna med :) Kram Matilda

#15 - - Matilda:

Hej! Är gärna med :) Kram Matilda

Upp