♥ Semestertider!!!

Har inte uppdaterat er så mycket i det senaste, men just nu är det semestertider för mig. :) Iallafall i tio dagar till!
Började min semester förra veckan med en tur upp till syster från måndag till lördag eftersom de flyttade till sitt nya hus i helgen. Så det blev lite flyttstädande, packande, bärande och lite fix i nya huset. Jag tog mig an att skära tejpen av golvet och listerna, klurigt. ;)
I övrigt tänkte jag inte gå in så mycket på annat som hittats på i det senaste utan roligare att uppdatera framåt istället känns det som!

Men lägger in några få bilder så inlägget inte blir helt för tråkigt!
Från årets Pyramid-tävling på grannklubben. Väldigt rolig tävling men det gick skit rent ut sagt.. Ja, riktigt dåligt faktiskt!
Och så ordnade jag sommarfest för våra aktiva medlemmar, med grillning, tipsrunda och prickskytte med slangbellor. Tyvärr kom där inte så många, men vi som var där hade iallafall väldigt kul och när det började bli för kallt drog vi oss hem till mina föräldrar och fortsatte där tills in på natten. Men kvällens höjdpunkt var nog ändå slangbellorna! :) 

Min vardag | |
#1 - - Sara Modigh - En blogg om psykisk ohälsa:

Svar: Tack så mycket, och ja du får fråga.
Jag är diagnostiserad med Asperger, ADD, GAD med panikångest och Atypisk depression.

#2 - - Linda:

Vad skönt med semester, det kan du behöva. Ligga i sängen på morgonen och låta dagen blir som den blir. Se till att man har det fint hemma så det blir en mysig och lugn zon att komma hem till :)

Kudden är förresten från Hemtex, dem fanns kvar när kollade häromdagen. Kostade 149:- :)

#3 - - JOSEFINE ANDERSSON:

sv: Åh tack fino! Du är fin du med ska du veta!!!!!

#4 - - Jag är inte dum i huvudet! jag har aspergers syndrom!:

Hej tänkte bara tipsa om att jag just nu har en tävling där man kan vinna ett presentkort 200 kr från Gömda juveler som har snygga kläder som jag tror du skulle gilla:) så passa på att ta dej en titt:)
http://www.domkallarmighannes.com/2013/09/tavling-vinn-ett-presentkort-pa-200-kr.html
Om du inte gillar sådana här kommentarer så ber jag ursäkt och hoppas du får en bra dag kram

Upp