♥ Fisketur

Åh vilken lycka att gå genom blogg.se's nya app och upptäcka att de verkligen förbättrat den på så många plan. Att kunna svara på kommentarer direkt från appen är verkligen något som jag och förmodligen många andra längtat efter länge. Bra jobbat blogg.se!!! 

Onsdag idag och bara fyra dagar kvar av semestern, men ska verkligen försöka ta tillvara på dessa sista dagarna. 
Steg upp alldeles för sent idag och fick stressa som en galning för att komma i tid till ett inbokat möte. Åkte hem till mina föräldrar efteråt och gick en lång promenad med hundarna och under rundan ringde Linn och frågade om jag ville med och fiska. Självklart!!! 
Har bara fiskat en gång förut och då fick jag en liten ynklig och förskrämd spätta, som jag vägrade låta mamma slänga tillbaka. Så kvällen har varit spännande! Men det kommer nog aldrig bli fiskare av mig. Och jag blev lika lycklig för allt jag fick upp, vare sig det var för litet eller värt att spara. :) 
Ringde mamma för att fråga om hon möjligtvis kunde hjälpa mig rensa trettio sill imorgon. Och enligt henne var det ingen fara, puh.. För annars hade det blivit kris. ;) 
Men finns det så mycket godare än stekt sill?!

Ligger just nu utslagen i soffan och småfryser. Funderar på om det är sovdags, filmdags eller läge för att bädda ner sig i sängen med en bok. Nästan så jag borde stanna upp, bara för att jag kan! ;) 
Well, vi får väl se. Men säger natti här iallafall och slänger in två bilder! 






Min vardag | |
#1 - - malin:

åh mysigt! :)

#2 - - Louisefoto:

Åh va mysigt :)

#3 - - Cathie:

Åh vad mysigt det ser ut med fisket, var jättelänge sedan jag gjorde det :)

#4 - - girly:

precis börjat fiska, men är rätt kul.

#5 - - ♡ Hanna Andersson ♡:

Sv: Åh tack så jättemycket.
Hoppas du har haft en toppen fredag!

#6 - - Jessica :

Ja, jag gillar också den nya appen. Jag använder knappt datan längre nämligen ;)

#7 - - Amaliaas.Blogg.Se - drömmande fotograf:

Mysigt med fiske!

#8 - - Madde / ★ Livet som mamma och lärare ★:

Mysigt att fiska :)

#9 - - Tess:

Ser riktigt härligt ut! :) Kram

Upp