♥ Vinnaren!

Först och främst vill jag be sjutusen gånger om ursäkt för att detta inlägg dröjt alldeles för länge!!
Men nu är en vinnare dragen i Feelgood-tävlingen och den lyckliga blev Amalia!!!
Stort GRATTIS säger vi till henne! Hon är meddelad och så fort hon skickat sin adress läggs paketet på brevlådan!
 
I förra Feelgood-tävlingen visade jag bild på vinsten i samband med att vinnaren blev dragen, men kände nu att det ju trots allt är en hemlig tävling och för att Amalia inte ska veta vad som finns i när hon öppnar, väljer jag att inte göra det denna gången. 
 
Så kika nu in till vinnaren och önska grattis, så hoppas jag på att kunna knåpa ihop en ny tävling inom snar framtid! :)
 
Min vardag | |
#1 - - Sandra Fors ~ Galen fotograf:

Svar: haha ja! :)

#2 - - Terese Brodin:

Ja han är bara för söt :)
Allt bra?

#3 - - Sarah Persson:

roligt tävling!

#4 - - Nathalie:

sv: ja usch, vi stod också i spöregn :/ som om inte kön vore nog...
är allt bra med dig? :)

#5 - - Sabina:

OKej

#6 - - Terese Brodin:

Jodå de funkar.
Görs?

#7 - - sandija-döv-adopterad-fotografi:

Skönt idag är fredag! Vad ska du göra idag? ;D Kram

#8 - - Amanda:

Vad kul! :)

#9 - - Marika:

Sv: Ja de kan vara farligt men märkte direkt att de inte var något för mig :) Allt bra?

#10 - - Emmy:

Grattis till vinnaren! Hoppas det kommer upp en ny och minst lika rolig tävling snart ^^

sv;
Åhkej jag är själv också väldigt trött hihi. Annars mås det väldigt bra :D Ha en fortsatt fin fredag förövrigt, kramkram!

#11 - - Lotta:

Sv: Va härligt! Perfekt att börja helgen med ett dubbelpass ju =) och jag jobbade tyvärr igårkväll.. men idag är jag ledig så nu blir det Vampire Diaries, gym och sen ikväll ska vi ha tjejkväll :) Vad ska du hitta på för skoj idag? =) Kram!

#12 - - amaliajansson.blogg.se:

nej å va kul, vart helt till mig, har ALDRIG vunnit något förut, tack tack tack!!!! :D<3<3<3

#13 - - bysisters:

Sv: Haha jo de är bra!<3

Allt bra idag då? :)

Upp