♥ Kanelbullar

Jag föll för frestelsen och bakade (precis som så många andra idag) smarriga kanelbullar! 
Ville prova något nytt recept och hittade i arlas kokbok som dök ner i min brevlåda häromdagen. 
Dom var extremt kladdiga att göra och svåra att få till formen på men sanslöst mjuka och goda blev dom så det var värt det, så värt det! :) 

Nu ligger jag i sängen och ska försöka sova några timmar. Min chef ringde vid nio ikväll och fråga om jag kunde komma till jobbet vid åtta imorgon för att handetikettera 120 flaskor som åker upp till Stockholm sen vid tio. Och det ska väl kunna gå och lösa, så därför säger jag godnatt redan nu denna fredagskväll. :) 



Min vardag | |
#1 - - Maria:

Jag är ingen bullemänniska men det där såg inte äckligt ut ;)
Kram

#2 - - HJJONSSON:

Sugen på bloglivnsbyte kanske? :)

#3 - - Jenny:

sv: så bra då! :) kram

#4 - - Emmy:

Wiiih vad gott med bullar :D

#5 - - frida:

bloglovinbyte?:) kommentera om du lägger till mig så lägger jag till dig med!

#6 - - Martina:

Kanelbullar är verkligen gott. Och det är kul att baka också. Jag älskar att baka.
Och alltid kul med lite nya recept. Det är ju bra att bullarna åtminstone blev bra och goda.

Hoppas det gick bra på jobbet. :))

#7 - - malin:

-haha förstår det! ;)

åh, längesedan jag bakade bullar! :)

#8 - - malin:

-haha förstår det! ;)

åh, längesedan jag bakade bullar! :)

#9 - - Julia:

Åh älskar bullar hihi^^

#10 - - Jessica :

Åh vad gott med kanelbullar :D

#11 - - Lotta:

Sv: Uschda!! Hoppas att det inte gör ont längre :) och gud va sugen jag blev på bullar nu :D

#12 - - Bea:

Gud vad gott, nybakade bullar med ett glas mjölk kan va det bästa som finns! :D

#13 - - JOSEFINE ANDERSSON:

sv: Skoja inte - vem gör inte det!!!! Men hösten är ju inte så jäkla pjåkig den heller! :]
PUSS

#14 - - ida:

sv: åh tack så mycket!! :D
kram

#15 - - ♡ Hanna Andersson ♡:

Startade just en tävling på min blogg där du har chansen att vinna en valfri vara från lux-case.se för max 300 kr.
Reglerna är superlätta, hoppas du vill vara med!
Direktlänk: http://hannabieberandersson.blogg.se/2013/october/tavling-2.html#comment

#16 - - Cenedra:

hej, fin blogg du har! Kika gärna in på min! :)

#17 - - ViktoriaCaroline:

Vad kul att du vill vara med i Veckans Blogg. Jag kommer slumpa fram en vinnare på Söndag, lycka till :)

#18 - - Nathalie:

sv: haha ja Ullared är bäst! har du varit där någon gång då det varit mycket kö? :)

#19 - - Emmy:

Allt bra idag? :)

#20 - - Milina:

Mums!

#21 - - Josefine Anerland:

Mumsigt! :D

#22 - - MartinaOlsson:

VINN PARFYM FRÅN VICTORIA'S SECRET & KLÄDER FRÅN HOLLISTER!
http://martinaolsson.myshowroom.se/35423/tavling-vinn-pafrym-fran-victorias-secret-plagg-fran-hollister/

#23 - - Freja:

Svar: Jaaaa, hon är så söt att jag dör! Hon åker enda till Norge om bara några timmar! :(

#24 - - Lotta:

Sv. Jaa, eller hur :D Vad ska du hitta på för skoj idag då?? =) Kram!

#25 - - Elin-elinsfotoliv.webblogg.se:

Ser riktigt goda ut! :)

#26 - - Lowa:

Så gott, vill ha.... :D

#27 - - Sofia:

Så goda dom ser ut! :)

Upp