♥ I do want to belive in something

Förra veckans semester bestod av en till största del sängliggande Caroline, med feber, hosta och kli i halsen. Tvingades avboka allting de två första dagarna men tvingade mig själv upp sen för att iallafall göra det inplanerade. 
Kanske visserligen därför jag fortfarande inte mår något vidare. Hostan håller mig vaken på nätterna och på dagarna snyter jag mig var femte minut. Typ. Men tar mig till jobbet, så ska inte klaga. :) 
 
Hade en fin semester ändå stundvis! Hämtade upp min brorsdotter från skolan i torsdags och stack på marknad med henne och mamma. Käkade munkar, mös med Bolton, hade nallekrig (som kuddkrig med nallar) och tillsist körde jag hem henne. 
 


På lördagen kom Embla till mig (dottern i familjen jag var inneboende hos för något år sen) och sov över till söndagen. Och vi roade oss! :) 
Tacomys till "Så mycket bättre", bus med Bolton, pyssel, lite shopping och sist cupecakesbakande för fika med hennes mamma. Jag hade iallafall kul! :) 
 









Yes, det är okej att dregla över våra mästerverk!! ;) 
 
Ikväll ska jag på mitt livs första tupperware-party. Inte för att jag har råd till något, men det ska bli spännande! 
Min vardag | |
#1 - - amaliajansson.blogg.se:

å vilka fina cupcakes, mina blir alltid super fula...

#2 - - malin:

härliga bilder! :)

#3 - - Marika:

Svar: Gud nej då hade de vart farligt :)

#4 - - Jennah:

Hoppas det blir bättre snart då!

#5 - - Lotta:

Sv: Tack så jättemycket:) och det låter inte dumt det =) Jag bara pluggar.. tyvärr. Riktigt segt att plugga så mycket på en hel men det måste ju göras och det ska bli superskönt när det är klart sen :)

Upp