♥ You are not where you are from you are where you're going

Den senaste veckan har helt flugit iväg och i mitt huvud är jag kvar på att det är tisdag idag. Vardagarna har varit mest som vanligt med jobb och träning, fika med JP, städning och lite annat.
 
I lördags var det kalas för fina Thea som redan fyllde nio år vilket påminner mig om att jag börjar bli gammal. Huh!
Men i vilket fall så var det en trevlig kväll och då inga andra barn kunde komma på kalaset var Thea och Måns lagom uttråkade av att leka själva efter en stund, så då fick ju moster Caroline hoppa in. ;)
Det blev bus, brottning och hoppning på den nya studsmattan och sen tog vi ut hunden på en tur och hamnade på lekplatsen. Full fart men efter att Måns trillade av gungan och landade på huvudet fick det bli lite lugnare. (Ingen skada skedd, bara massvis av tårar)
Bilder? Självklart har jag bilder! ;)
(Ursäkta stjärnorna men jag lyckades göra så fruktansvärt hemska grimaser på alla bilderna)
 
Och så bilden som nu pryder den låsta skärmen på min mobil..
 
I söndags behövde jag akut tvätta så stack hem till mamma och pappa, men där var ingen hemma så efter att ha slängt i en maskin slog jag mig till ro på trappen med en bok. Men en stentrapp är allt lite för hård efter en stund så slängde mig på gräsmattan i stället med två överlyckliga hundar i famnen. <3
 
Till slut kom mamma och pappa hem, så vi grilla, jag sparka boll med Chezzie medans Misa låg och helnjöt i solen!
 
Och så blev det ett litet besök in i hönshuset där en av hönorna dagen före kommit fram med åtta små söta saker. Så guddomligt underbara!
Idag ska även kycklingarna i kläckaren börja komma fram, så i helgen är där förhoppningsvis tjugo små gula saker till!
 
Att jag är klantig och ofta lyckas skada mig är ingen nyhet och jag reagerar knappt längre över att alltid ha ont här och där, men häromnatten när jag snubblade över några sladdar och landade med knäet på en dörrkarm...ja, det gjorde faktiskt ont. Blodbad.
 
Och så avslutar vi med en bild som Thea tog på mig och som vi sen la till lite filter på!
 
Tjao! :)
 
Min vardag | |
#1 - - Josefine Anerland:

SV: Ja, tabletterna jag fick funkar super!

#2 - - bella:

härliga bilder! :)

#3 - - Eriiza:

Jo, för mig blir det farligt.
Mina ätstörningar gör att jag har ingen kontroll över kvantitet... =/

#4 - - Ellen Talus :

Gud vad söt kyckling! :'D
'Vad tycker du om min blogg o alla bilder? Nått som behöver bättras? :D Haha, tar emot kritik ;)
Kram på dig, fin blogg!

Upp