♥ We will all go crazy someday!

Usch vad träningen ikväll inte gick bra! Efter halva var jag helt svag och hoppade mest runt lite tafatt. Men jag var ju där iallafall. :)
Dagen har bestått av jobb, körlektion, telefonmöte, lite andra saker, 60min träning och nu om en stund sängen! Så trött!

Ville mest bara skriva lite. Jag lever och har en intensiv vecka framför mig, så vi får se hur det går med fler uppdateringar. ;)

Min vardag | |
#1 - - Ampii:

sv: japp japp, allt bra idag denna tisdagen? :))

KRAMAR AMPII!!

#2 - - MADDISENJ:

tråkigt när träningen inte går bra, men tyvärr så har man de passen också ibland :(

#3 - - Rebecca:

Hehe du har haft fullt upp med andra ord ;)

#4 - - Sofia:

Vad skönt när man får plats med så mycket på en dag. :)

#5 - - Peppbloggen:

Vad fin du är!! :D

Hoppas du har haft en bra start på veckan!
Kram

#6 - - Elin:

Sv: Tack! Härligt, min med :) Allt bra idag? :)

#7 - - Elin:

Sv: Härligt, samma här! :) Vad har du gjort idag? :)

#8 - - Elin:

Svar: Extra kul att logga in på bloggen och läsa din kommentar precis när jag ÖVERVÄGDE att sätta igång igen. Bestämde mig dirr och bah OKEJ NU KÖR VI. Så varsågod och gå in och läs om du vill :D

#9 - - Filippa Wallin:

Så fin du är!
sv: Ja ellerhur, jo det var ju ett tag sedan även jag åkte senast! Kram på dig fina du!

#10 - - Moa<3:

Hej vill du göra bloglovinbyte? kram :)
BTW : är du intresserad av blogdesigner? kika in då på min blogg för mer information.! gå in under kategorier och välj bloggdesigner! :)

förlåt om du inte gillar sånna här komentarer :)

#11 - - Aili:

Ibland har man bara dåliga träningsdagar.. :)

#12 - - Emmy:

Grymt att du tog dig igenom iaf :) Hoppas resten av veckan blir bra även om den är intensiv! Kram ^^

#13 - - Malin:

Vad heter du där då? =)

#14 - - Frida G:

SV: tack så mycket! jo samma här :)
vad gör du? :)

#15 - - Ampii:

sv: Härligt att höra, det är faktiskt kanon!!

#16 - - Ponnydressyr - Vinn ett Amigo fleecetäcke!:

Fin blogg o design! :) Glöm inte att det är tre dagar kvar tills våran tävling avslutas, vill du vara med? Länk: http://ponnydressyr.se/2013/february/vinn-ett-fleecetacke-fran-amigo.html#comment

#17 - - Malin:

hittade dig inte :p kanske bättre att du lägger till mig? Malin olsson

#18 - - MADDISENJ:

fin du är

#19 - - Lotta:

Sv: Va härligt! & det är bara bra med mig idag också, det är ju fredag liksom :D Ska du hitta på något kul ikväll?? =) kram!

#20 - - Frida G:

SV: jag kollar på tv, allt bra? :)

#21 - - Malin:

typ en svart klänning :p hehe

Upp