♥ Stay strong, Move on!

Spenderar helgen ute på landet som hund/hus/djurvakt medans mina föräldrar är halvvägs upp i Sverige och hälsar på min syster. Tiden har gått så himla fort, dom åkte tidigt i torsdags och nu kommer de hem imorgon igen. Sjukt! Men ganska skönt! 
 
Chefen ringde imorse och frågade om jag kunde komma bort om till jobbet, så vi fick iväg lite saker innan måndag. Så han fick komma och hämta mig, och sen skjutsa mig hem igen. Nästa vecka lär bli en hektisk vecka, med kundträff och allt som ska fixas inför det. Långa och stressiga dagar! Men vet att det kommer bli kul!
 
Drog min ut på en blåsig promenad med hundarna när jag kom hem. Svinkallt var vad det var!!! Men skönt att rensa tankarna och nu har jag krupit upp i soffan redo att se melodifestivalen. Känns lite konstigt att sitta och se den helt ensam, men så blir det ibland. Var bjuden på schlagerparty i lund, men jag varkens kommer dit/hem eller kan lämna hundarna över natten. Så.. :)
 
 
Lite nostalgi att springa runt i pappas alldeles för stora tofflor och utfodra djuren..
 
P.S. Nästa vecka kommer jag avslöja en hemlighet. En liten sak som iallafall jag är överlycklig över. Jag hade kunnat berätta redan nu, men jag vill vänta av en anledning, så håll ut. ;)
Min vardag | |
#1 - - F E L I C I A:

så söt! :)

#2 - - Marika Saarenpää:

Halloj! Hur är det? :)

#3 - - Linda:

åh, men skriv inte så, nu blir jag jättenyfiken ju, haha. Men kul att du är så glad över det iaf - underbart ju! Lite tråkigt att sitta så isolerad över en helg, men ändå underbart att mysa med hundarna, kunna gå en promenad och bara njuta av livet och naturen :)

Jag har faktiskt aldrig tänkt på att lägga upp bilder på lägenheten, men absolut, det kan jag göra. Ska bara fota ut dem delar jag är nöjd med (haha) eftersom det är mina grejer och min sambos grejer är det rätt blandat där just nu, men det får bli mitt mission för veckan som kommer! :)

Upp