♥ Körkort!!!

Jag lovade ju er en liten hemlighet denna veckan, så det ska jag hålla! ;)

Jag har fått kööööörkort!!! Underbara känsla!

Skrev teorin den 27februari och körde sen upp i torsdags förra veckan, och klara både och på första försöket så jag fick överlyckligt hämta ut det i tisdags! :)
Var helt inställd på att det inte skulle gå och därför känns det fortfarande ganska overkligt, även om jag kört en hel del sen dess. Min lilla bil kommer ju väl till pass just nu, och känslan är verkligen sjuuuk! Galet härligt!! :D

Allmänt, Min vardag | |
#1 - - Ida:

Grattis till körkortet!

#2 - - mange:

Grattis nu kan tösen köra en runda när de passar.Kör försiktigt trampa lätt på gasen.

#3 - - Irene:

Ååå va kul!!! Grattis till körkortet!!! Mins så väl känslan när man hade lyckats å man fick körkortet i handen. Vilken känsla :) Grattis igen :)

#4 - - Elin:

Grattis :)

#5 - - Carolina - Beridare på Stall Assla:

grattis! :)

#6 - - Anonym:

åh grattis:) härligt va?

#7 - - Mikxki:

Kul att du har fått körkort :D

#8 - - halsoprofilen:

grattis till körkortet!

#9 - - isabella:

åh vad roligt för dig! :D Grattis!!

#10 - - halsoprofilen:

Sv: Så häng på kör en månad, jag coachar dig! Kan jag kan du, det lovar jag (:

#11 - - Mathilde:

SV: Ja det är det ju. =D Nu har han i alla fall kommit. =D

(Tack för din kommentar och sorry för det sena svaret)

#12 - - liana:

Jag bor i västergötaland! :D
Grattis till körkortet!!!!!! :D:D:D

#13 - - PLL:

Följer du Pretty little liars? I så fall tycker jag att du ska kika in på vår fanblogg där vi dagligen uppdaterar om massa spoilers kring serien! Du får följa med bakom kulisserna och vi lägger även upp avsnitten varje onsdagmorgon, så du slipper leta själv. Kika gärna in :)
pll.webblogg.se

#14 - - Marika Saarenpää:

SV: Jo det är bra :)

#15 - - Filippa Wallin:

Grattis grattis underbara du! Glad för din skull!
sv: Det var så lite så! Kram på dig fina du!

#16 - - Malin:

jag lyssnar lite på musik :) och väntar åp min syster. Har du körkort nu? grattis isåfall :D

#17 - - Aili:

WOW, vad coolt! Grattis till körkortet! :)

#18 - - halsoprofilen:

Sv: Alla kroppar fungerar ju olika. Har provat hur mkt som helst. Att äta smalmat - men blev alldeles för hungrig. Att äta småportioner - också alldeles för hungrig. Har dötränat 7 ggr i veckan, utan större resultat. Men sedan när jag provade Lchf, blev jag dels mättare, piggare, gladare. Det räckte med att jag åt 3 ggr, ibland bara två gånger om dagen och promenerade 1 timme om dagen (:

#19 - - Lotta:

Sv: Näe, det förstår jag för jag brukar också undvika att köra när det blåser och snöar sådär mycket.. Men gud va roligt, GRATTIS TILL KÖRKORTET! :D

#20 - - Elin:

Förlåt för sent svar!

Grattis till körkortet, vad roligt! :D

Sv: Okej, har bara vart hemma :) Allt bra idag? :)

#21 - - Elin:

Sv: Härligt, nja det är sådär :/

#22 - - Frida G:

SV: jo det är bra, vad gör du? :)

#23 - - Elin:

Hej, vill du göra ett bloglovinbyte? :)

#24 - - Wilma:

Hej! Jag har börjat med en sak på min blogg som jag kallar för vecckans medmänniska. Det går ut på att du och alla som vill kan komemnter och motivera vem det tycker ska uppmärkas denna vecka!

Tycker du att det låter intressant gå in och läs mer här http://wiimzanwilma.blogg.se/2013/march/veckans-medmanniska.html#comment

Vore supersnällt om du kommenterade vem du tycker!!

ps. Grattis!!!!

#25 - - Josefine Anerland:

Gud så härligt, bra jobbat!!

#26 - - Emmy:

Grattisgrattis! :D

sv;
Hahaha ja om du halverar snökaoset och jag får hälften, så blir det väl lagom med snö för bägge ;) Men den stunden du skrev den kommentaren så snöade det faktiskt här! Lite trevligt sådär, men det kom inte mycket... :)

#27 - - Jen & Johnny:

Fan vad kul, grattis!! :D

#28 - - NicoleOlsson:

Grattis till körkortet :)
Kram Nicole

Svar: Tack! :)
Caroline

#29 - - Madeleine Jonsson:

GRATTIS!

#30 - - Filippa Wallin:

Men grattis härliga du! Kram på dig!

#31 - - Filippa Wallin:

sv: Det var så lite så! Kram på dig fina du!

#32 - - Elin:

Sv: Det gör inget, ja det är riktigt skönt! Allt bra med dig idag då? :) Kram!

#33 - - Följ vår resa från tankar till färdigt hus:

men gud vad kul, grattis :D

#34 - - Evelinn Bladström:

Grattis!! :D

Upp