♥ Fredag!

Har haft en supertrevlig kväll med JP och det var ett bra tag sen jag skrattade så här.
Lasagne, vin, kladdkaka, glass och te. Massa prat, skratt och skämt. :)

Imorgon hämtar pappa mig vid lunch och så ska vi övningsköra, för med tanke på hur dåligt lektionen gick igår så behövs det. Men var både trött och stressad igår, så var väl ingen toppenkombi.
Kan ju hoppas det går bättre imorrn iallafall. :)

Min vardag | |
#1 - - Åsa:

Skönt med helg nu :)

#2 - - Sofia:

Låter som en mysig kväll. Hoppas övningskörningen går bra. :)

#3 - - Elin:

Sv: Härligt, bara bra tack :) Hade du en bra dag igår? :)

#4 - - Aili:

Låter som en riktigt bra dag! :)

#5 - - Jennifer:

Haft en bra helg?:)

#6 - - Ampii:

sv: härligt, det är fin fint!
händer denna söndagen då? :)

#7 - - Ampii:

sv: härligt, min har varit helt lugn bara chillat fram dagen hehe

#8 - - Filippa:

sv: Kul att höra! Jo själv har jag tänkt mig sätta igång med min vanliga träning! Själv då? Kram på dig!

#9 - - Marika Saarenpää:

Sv: De tär bra :)

#10 - - ida:

fin blogg! :)

#11 - - ida:

fin blogg! :)

#12 - - F E L I C I A:

hoppas det går bättre nästa gång :)

#13 - - Malin:

Får jag lägga till dig på facebook? :)

#14 - - jennifer:

sv: härligt, jajamen det har den!:)

#15 - - JOSEFINE ANDERSSON:

Åååhh men tack fino! hihi [=ettlitetförsenttackoxå]

hoppas du får en kanondag :D PUSS PÅ DIG

Upp