♥ Sommarnatta

Måndagar är egentligen min stora träningskväll, men efter denna helgen är min kropp så seg att benen viker sig bara jag tänker på att ut och gå, så tar igen det i slutet av veckan. Istället har jag städat, plockat ner en massa i förrådet, tagit fram sommarkläder, lagat storkok med chili con carne och nu sitter jag uppkrupen i soffan och ser Biggest Loser med en kopp te. Så tänkte jag kunde visa lite bilder från helgen. :)
 
Mötte upp Estelle på stationen i fredagskväll, snackade skit och deckade. Lördagen blev lite mer fartfylld, med en tur till systemet, promenad, mjukglass, ännu mer promenad innan vi intog en lekplats och skrattade ihjäl oss, och allra sist avsluta vi med en stund i solen på gräsmattan med färska jordgubbar. 
Lite senare gick vi och mötte Amanda och käka pizza innan vi tog oss iväg på förfest inför den årliga sommarnatta. Blev en riktigt fin och galen kväll! 
Igår ringde klockan och vid tolv kastade jag ut de andra två för att slänga mig i duschen och iväg på 8års kalas för lilla Emmie. Trevligt även det, men var sjukligt trött och seg. Tror jag sov igårkväll innan jag ens landade i sängen. :)
 
Så många festbilder blev det inte, men visar några andra mobilbilder från dagarna som gått! :)
 
Min vardag | |
#1 - - Louisefoto:

Vilka härliga foton :)

#2 - - Malin:

-aha okej :) Jag ska upp på berget och grilla sen för min systers son har dagisavslutning (typ sommaravslutning) så då tänkte jag hänga med på det :)

#3 - - Alva:

Sv; Haha jo, men just nu har jag ju ingen häst...ponnyn som vi sulle köpa gick ju inte genom besiktningen och Hazena har åkt till sina ägare igen :( Så här sitter jag och gör ingenting...;) Allt bra med dig då? :D

#4 - - Sofia - vardag & foto:

Fin blogg. Kolla gärna min och lämna en kommentar! :)

#5 - - Frida:

Sv: Foten mår fortfarande inte helt bra men bättre nu, tack! :)

#6 - - Hanna:

Det låter som en rolig helg! :D

Sv: Japp den är uppe nu. Vad kul att du gillar den! :D

#7 - - Josefine Anerland:

Härliga bilder!

#8 - - Josefine Anerland:

Härliga bilder!

SV: Tack så mycket!

#9 - - ☆Z I N J A☆:

fina bilder!

#10 - - Estexx^:

Älskar bilderna!! :)

#11 - - Linda:

Vilka fina bilder, det verkar ju som att du haft en riktigt trevlig (och fartfylld) helg :)

#12 - - Emilia:

Hej! :)

Var gärna med i min dagens blogg! :)

http://emiliiia.blogg.se/2013/june/dagens-blogg.html#comment

#13 - - Tuuli Elmgren:

Jättefin blogg! Allt bra? (:

#14 - - Elin:

Sv: Okej! Det är ganska bra, själv då? :)

#15 - - JOSEFINE ANDERSSON:

Aaaeee, vad gött att gunga haha :D

sv: Det tycker jag helt klart! Du kommer inte bli besviken :D
PUSS

Upp