♥ Midsommar

Och så var plötsligt midsommar över för detta året också.. Herregud, var blir tiden av!?

Men, jag hoppas iallafall ni fick en fin helg med mycket dans, sill och jordgubbar!! :)

Jag körde på världens enklaste klädsel, men orkade inte köpa någon ny klänning. Så ja...! ;)


Min vardag | |
#1 - - Linda:

Du såg hur söt ut som helst och det viktiga är ju att man är bekväm :)

#2 - - Josefine Anerland:

SV: Tack!

#3 - - Tuuli Elmgren:

Sv; Tack, det är toppen!

#4 - - tjejen som älskar tatueringar :

jättefin blogg

#5 - - Martina:

Hos oss var det mycket ätande. Hehe!
Jag var hos mamma hela dagen. Först åt vi middag, alltså midsommarmat, sedan gick vi en sväng till Hembygdsparken för att kolla när de dansade, och sedan åt vi en jordgubbspaj med vaniljglass som jag har recept på, och den var riktigt god.
Ja, och på kvällen körde vi hem till mig och åt tacos hos mig.

#6 - - alva:

Sv: Det va det verkligen också! :) Allt bra med dig då? :)

Upp