♥ Sjukstuga

Vaknade upp med feber och illamående imorse och somnade lite besviket om. Hade tänkt tävla med skyttet idag, men det blev inget av det. Och inget annat som jag planerat göra heller, så sov vidare till eftermiddagen för att sen förflytta mig till soffan och kolla tv. Och här ligger jag än!
Känner mig inte vidare förkyld, bara allmänt suddig och med jobbig frossa.
Bestämde mig iallafall att fixa något lätt att äta och samtidigt ta tag i disken men efter att tappat ägg i golvet och lyckats starta kranen så strålen hamnade rakt på en sked och det blev vatten i större delen av hela köket gav jag upp och tog ett äpple istället..

Funderar på att krypa ner i sängen nu igen och hoppas på att må bättre imorgon. Det vankas ju årets "viktigaste" loppis och tvättdag! ;)

Min vardag | |
#1 - - Sara Björk:

Krya på dig!

#2 - - Mange:

Krya poo daj tösabid! har du nu vatt o rent ude poo kvällarna o inte drukit vann.

#3 - - Martina:

Vad tråkigt med feber och illamående.
Men hoppas att du mår bättre nu. Inget kul att vara sjuk.

#4 - - Sara Blomqvist Johansson:

Intresserad av bloglovinbyte? :) Kram!

#5 - - Linda:

Det är aldrig kul att vara sjuk på sommaren, när det ofta är fint väder och man vill kunna njuta av dagarna. Å andra sidan är det inte helt fel att bädda ner sig i soffan med nån disneyfilm att titta på.


Hehe, jag kan inte riktigt fatta att jag är gift heller! På sätt och vis kanske det är ett stort vuxensteg, men det bara kändes som en så naturlig grej att göra, och jag åt ostbågar till frukost igår, så.. haha. Absolut, denna sommaren är riktigt härlig.. Jobbiga dagar med såklart, men de blir lite lättare när jag kan lägga upp dagarna hur jag vill :)

Upp