♥ You could walk straight through hell with a smile

Det blev en hemmakväll igår med mjukiskläder, te, choklad och buskisen på sjuan.
Vaknade vid åtta imorse, drog på mig varma kläder och sprang en runda, kom hem och slängde mig i sängen igen och sov till ett, haha.. Men med tanke på hur sömnen varit den senaste veckan var det värt det!

Vet inte helt vad dagen bjuder på nu, om jag ska åka hem till mina föräldrar eller stanna hemma och fixa lite. En joggingtur till lär det nog bli iallafall och lite matlagande så det finns lunch hela nästa vecka.
Vet inte helt hur jag ska få ihop nästa vecka med halkan, två läkarbesök, två dubbla körlektioner, träning och jobb. Ska försöka stanna och jobba lite längre de kvällar jag kan. Vi får se hur det går helt enkelt! :) 

 

Min vardag | |
#1 - - Fannie:

Tack! :D

#2 - - ☆Z I N J A☆:

duktig du är som ska jogga!

#3 - - H A N N A ♥:

sv: Roligt! Vilken bio ska ni på? :)
Jag ska bara vara hemma och ta det lugnt ;)

#4 - - Ida:

Hej! Din illustration-bild är klar nu.

Gå in på vår blogg för att nå den, hoppas du blev nöjd!

#5 - - Elin:

sv: ska ta de lungt och plugga lite, tråkigt men måste göras haha ;)

#6 - - sussi:

skönt å få somna om =)

#7 - - Louise:

SV: Tack så mycket! :D
Vad bra! Det är bara bra med mig med! Vad görs? :D
Kram!

#8 - - Vendela:

Sv: Goodigoodie! Jo det är bara bra med mig med! :)

#9 - - Aili:

Låter som en mysig, bra lördag! :)

#10 - - H A N N A ❤:

Sv; Jaha, den verkar jättebra :)

#11 - - madeleine:

- jaruuu, sämsta ämnet jag vet faktiskt..

#12 - - H A N N A ❤:

Sv: Roligt!

Ja, hoppas den är bra :)

#13 - - Eriiza:

Vad härligt att du börjar dagen så avancerat! ;P
Själv sitter jag här med kaffe och glor på Family guy!

#14 - - ebba:

hoppas du får en toppen lördagskväll :)

#15 - - Louise:

SV: Hihi okej :)
Just nu så kollar jag typ bara runt på datorn..haha ;) Några planer för imorgon? :)

#16 - - Alva:

Sv; Haha ja, och ja! :) Vad gör du då? :)

#17 - - Ella - Hobbyfotograf ♥:

Fin blogg, allt bra?:)

#18 - - Emelie:

haft en bra lördag? :)

#19 - - Sara du veeet ;):

Hej ! Gör du design för ett länkbyte ? Har 500 unika 😁 kraaaam

Svar: Tyvärr har jag inte tiden som behövs för att göra designer, annars hade jag gärna hjälpt dig :)
Caroline

#20 - - Tilda Elvin:

Var med och tävla om "dagens blogg"
till tävlingen: http://tildafredrikaelvin.blogg.se/2013/january/dagens-blogg.html
Jätte enkla tävlingsregler!
Lycka till ;)

#21 - - Frida G:

SV: Jo det är bra! Vad gör du? :D

#22 - - Elin:

Sv: Okej, det är härligt det också :) Jag ska ut till överby med faster och senare dansa idag :) Allt bra idag? :)

#23 - - frida helin:

bloglovin byte? :) kommentera i min blogg när du har lagt till mig så lägger jag till dig med. :)

#24 - - Moa:

Ursäkta för ett så sent svar, blev nämligen ett oväntat uppehåll..

Jag har faktiskt klarat mig förväntansvärt bra, under det första halvåret/året gjorde det ont och var svullet, hade även en tråd som satt kvar inuti det ihopsydda som inte riktigt löstes upp förens långt därefter. Jag har iaf haft tur med tanke på hur det hade kunnat gå!
Absolut jag säger till direkt och det får du med göra, som sagt är det rätt "spännande" att läsa om. Och ja man får ju själv en uppfattning om hur det verkligen var :)

#25 - - Emma:

Hej nu är veckans blogg dragen! Inlägget publiceras vid 2 så kika in då och kolla om det blev du :)

#26 - - Malin:

Sv: Ja,det var det också. :)
Härligt, det är bra med mej.
Vad gör du då?

#27 - - Kajsa Johansson:

skönt med en hemmakväll :)

#28 - - julia molin:

fin blogg, allt bra? :)

#29 - - Sofia:

Ja ibland är det knepigt att få ihop allt. Känner lite samma denna veckan. Men det löser sig säkert med lite extra planering. :)

#30 - - H A N N A ♥:

Vinnaren av helgens blogg är nu dragen, kika in på bloggen och se om det var du som vann.

Kram ♥

#31 - - sussi:

hoppas du haft en fin söndag =)

Upp