♥ You can be the King Kong baning on your chest!

Körlektionen idag gick riktigt bra, så är så jäkla nöjd!!
Nu sitter jag och försöker få i mig lite middag bestående av färsk spenat, kräftstjärtar, clementin och päronkeso. Är så trött så orkade inte fixa någon riktig mat.
Tänkte strunta i tvn helt ikväll och spendera någon timme i teoriboken, och sen försöka somna i tid.
Så, nu duschen och sen en kopp te och plugg. Kan nog bli en bra kväll ändå! :)

 

Min vardag | |
#1 - - Jennifer-livet genom mitt objektiv:

smakar päronkeso gott?

#2 - - cassandra gigel:

sv; tack söt :D
ha en bra kväll!

#3 - - Kajsa Johansson:

kul att körlektionen gick bra :)

#4 - - Sofia:

Härligt. Jag gillar att köra bil, gör det alldeles för sällan dock. Blir lätt så när man inte har någon bil och dessutom bor mitt i stan. :P

#5 - - A:

Just nu lottar jag ut ett snyggt skal till iPhone 4/4s. Reglerna är simpla, så kika gärna in och delta! (Det enda du behöver göra är att svara på en enkel fråga)

Direktlänk till inlägget: http://justamandaagain.blogg.se/2013/january/tavling-vinn-skal-fran-idiwase.html

#6 - - thea:

Ibland är det skönt att bara få äta nåt sånt där enkelt till middag istället för att ställa sig och laga nåt!
Gott lät det också :)

Sv: Ja det var riktigt skönt, och välbehövligt också tror jag!

#7 - - Annika:

Mumsigt :>

#8 - - thea:

Sv: Nej men precis, ibland är man inte så himla hungrig helt enkelt! :)
Så skönt att man får bestämma sånt själv, när man var yngre och bodde hemma så kunde man ju inte alltid välja så :p

#9 - - Jennifer-livet genom mitt objektiv:

Okej :)

#10 - - Jennifer-livet genom mitt objektiv:

Tack förresten! :P <3

#11 - - cajsa och beda:

tack!

#12 - - Y A S M I N E:

Päronkeso, det visste jag inte fanns..

#13 - - Emma:

SV: Det kan jag tänka mig. Är det din favorit efterrät? :)

#14 - - Y A S M I N E:

RE: Tack!

Jo, det låter ju ganska gott. Gillar päron :)

#15 - - Julia - Fotograf i Skåne.:

Hallå där! Jag ber om förlåtelse om du inte gillar såna här kommentarer, själv gör jag inte det heller.. Egentligen. Men.. Vad tycker DU om att ha frågestunder? Funderar själv på å ha en, men jag vet inte. Säg gärna vad du tycker. Kram!

#16 - - ☆Z I N J A☆:

vad bra att körlektionen gick bra!

#17 - - Josefine Svärd | Foto:

Hej! :D
Jag har precis valt ut veckans blogg. Gå in på länken och se om det blev du ;)
Kram!

http://josefinesvard.blogg.se/2013/january/vinnare-v4.html#comment

#18 - - Nathalie :

Sv: okej, tack! :)
Ja det kan jag hålla med om hehe! (:

#19 - - Victoria:

SV: TAck! Ser gott ut :D

#20 - - Emma:

SV: ah, okej :) Det är bra det med ;)

#21 - - Malin:

Sv: Nice, ska kolla på en serie. :)
Allt bra med dej idag då? :)

#22 - - Ida Nilsson:

Åh, päronkeso! Det låter ju hur gott som helst!

#23 - - Esmeralda <3:

Hej snygging! jag ville bara kika in och önska dig en fortsatt trevlig dag:) allt bra med dig??
KRAM^^

Upp