♥ I swear you're giving me a heart attack

 
Sååhääär kul har jag på jobbet idag!!  Haha, nej jag har seriöst haft roligare men vi har inte fått våra nya etiketter med alkoholmärkning, så det får klistras på förhand. Bara några tusen stycken! Har suttit i över två timmar nu och inte ens kommit en tredjedels, så om ni undrar vad jag gör resten av dagen? Yes, då sitter jag uppkrupen på en kontorsstol och klistrar etiketter på etiketter! ;)
Är ensam här på kontoret också och verkar inte som att någon vill ringa och prata heller, så har skruvat upp radion och sitter och nynnar med. Man får ju göra det bästa av situationen liksom!
 
Som jag skrev något inlägg ner fick vi nytt telefonsystem och vi blev uppdaterade med nya telefoner också, iphones. Och jag fick lätt det finaste skalet av alla! Bara att erkänna! :)
Min vardag | |
#1 - - FlizanLizan:

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

#2 - - Nathalie & Amanda ❤:

- de är rätt bra! Haha.. :) vgd?

#3 - - Emelie's journey - Min resa mot målvikten:

Jättefint skal :D

#4 - - Annie Johansson:

sv: jag har aldrig haft tandställning, jag får det 2014! om du inte är nöjd med tänderna ska du absolut ta det då du får tandblekning och filmstjärne smile ;)

#5 - - Ester & Tora:

Hej, Ställ gärna en fråga på våran frågestund! Kram

#6 - - Emma:

Hej! Har nu utsett vinnarna från veckans blogg! Blev det du som vann? Kika in det här!: http://emmaaaolssons.blogg.se/2013/january/veckans-blogg-vinnare.html#comment

#8 - - Julia:

sv: Jag krockade med en snowboard-åkare när jag åkte skidor :/
kram

#9 - - Moa Christensen:

Absolut!! Åh, rider du inte längre? :)

#10 - - AmandaB:

Haft en bra dag? :D

MVH AmandaB

#11 - - linah brown:

snygg blogg:D

#12 - - LinnJ:

snyggt skal :DD

#13 - - Sandija-döv-adopterad-fotografi:

Dagens blogg i min blogg, gå in och anmäl dig..
Om du är inte intresserad, så ber jag ursäkt om att jag stör dig. <3

#14 - - Frida G:

SV: Jo det är bra förutom att jag är sjuk, vad gör du? :)

#15 - - frida och bella:

Hej hopp!
Var gärna med på en tävling på en tävling på våran blogg. lätta regler:)

#16 - - basebollivet.blogg.se:

Svar: Det tror jag de flesta skriver under på...

#17 - - elin:

Vill du möjligen vara med på min "helgens blogg"? Klicka in här: http://ceags.blogg.se/2013/january/va-med-nu.html
Kram, ha en bra dag! :)

#18 - - Bitter brud:

Kolla gärna in min blogg :)

#19 - - Marika Saarenpää:

Hur står det till idag ?=)

#20 - - Nelly Stigh:

ja visst vore de, tycker det vore jätte smart:)
kram

#21 - - Rhoda Rodis':

sjuktfin blogg! allt bra?

#22 - - Izabelle&Rebecca:

Allt bra?

#23 - - Anna:

Hoppas det blir bra ändå med tänderna på någotvis. Håller tummarna för att du slipper.
WOW, snyggt!
Gick det bra med etiketterna sen? blev du klar?

#24 - - Olivia Gustavsson:

snyggt skal!

Upp