♥ Vinnare i Nyårstävlingen!

Kul att så många ville vara med och ledsen att vinnarinlägget har blivit lite försenat!
Men nu är en vinnare av det hemliga feelgood-paketet dragen och den lyckliga blev..... IDA! :)
Vi säger grattis till henne och hon är meddelad om vinsten.
 
Det hon kommer få hemskickat på posten är detta:
*TRESemmé- Deep cleansing shampoo
*Palmolive Shower milk with almond & moisturising milk
*2-pack Peel off ansiktsmask med apelsin & vitamin C
*2st aromatherapy ljus
 
Tack till alla som var med och till er som inte vann, så klurar jag redan på en ny tävling som förhoppningsvis kommer upp om ett tag! :)
Allmänt | |
#1 - - WhoIsThis:

braa stuff

Svar: :)
Caroline

#2 - - julia:

Gå gärna in på min blogg och kolla in bilderna från nyår länk till inlägget: http://photoojuliaa.blogg.se/2013/january/bilder-fran-nyarveckan.html

#3 - - Isa:

Grattis till henne:D

ha en bra dag:)

Svar: :)
Tack detsamma!
Caroline

#4 - - Tyra:

Jättefin header!

#5 - - Josefin:

Härlig blogg du har! :) gillar den! Hoppas du haft en bra helg? kram från Josefin!

#6 - - ☆Z I N J A☆:

Grattis till Ida :D

Svar: :D
Caroline

#7 - - Sara - Ensamstående mamma:

Grattis till Ida :)

Svar: :)
Caroline

#8 - - ❤ w i l m a ❤:

sv: va? :)

#9 - - Melissa:

Hej! Jag kikade in på din blogg och undrar ifall du vill vara med i min tävling på min blogg där du kan vinna en Caseapp? Fin blogg, kram!

Tävlingen hittar du här:
http://melissas.blo.gg/2013/january/caseapp-tavling.html#comment

#10 - - Kajsa:

Hej nu är veckans grymmaste dragna, kika in och se om du vann, annars är det bara att anmäla sig igen.

#11 - - Maja:

Har en frågestund på bloggen. Ställ tre frågor i utbyte mot att jag följer dig på bloglovin! :)

http://majakuoppala.blogg.se/2013/january/fragestund.html#comments

förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer. (:

#12 - - Tyra:

Sv: Det var så lite!

#13 - - Hanna:

sv; hoppas du haft en trevlig helg! :)

#14 - - Hanna:

sv; ja min helg har varit ganska slapp hittills haha jag har inte hittat på något! men imorgon smäller de för då sticker jag till första gitarr lektionen för i år! :)

#15 - - Daniela:

Va med i min this or that och få en länkning! :)

#16 - - Julia:

Hej! jättefin blogg.
Har du några planer för 2013?

#17 - - rebecca:

Kul med såna tävlingar! :D

Upp