♥ Three things

*Avaktiverade min facebook förra fredagen och loggade inte in där igen förrän igårkväll. Anledningen behöver vi inte gå in på, men måste säga att jag faktiskt inte saknade det speciellt mycket!
 
*Upptäckte tre döda GIGANTISKA spindlar i vasken i tvättstugan. Och då plötsligt la jag märke till allt spindelnät som fanns överallt där. Brr....... Får man skaffa egen tvättmaskin i en liten etta?!
 
*Suttit ikväll och försökt sätta ihop träningsprogram för de kvällar då det inte är träning på Friskis. Nu ska jag bara försöka hålla det också! :)
 
En av de första bilderna jag la upp på mig själv här på bloggen.. Min andra sommar med jobbet på campingen. Fem år sen... Sjukt vad mycket som hänt sen dess!
Min vardag | |
#1 - - AMANDA:

sv: Yes! Vad gör du? :)

#2 - - Katja - Säljer Mary Kay produkter:

Sv: Skönt det :)

#3 - - benedit ♥:

sv; hihi ja :) härligt, min dag var toppen! :)
vad gör du? kram

#4 - - Vanessa:

Himla fin blogg du har :)

#5 - - Marta:

Oj! Har du bloggat så länge? :)

#6 - - agnesandersson:

Fin blogg!!!
Hoppas du har haft en jätte bra dag!
kramisar♥

Upp