♥ Söndagskväll

Lite öm i bakhuvudet idag efter smällen igår, men lyckats få färdigstädat iallafall! :) Känns ju alltid så himla skönt när man är klar och denna gången var det en riktigt storstädning. Har till och med duschat av mina blommor. Haha, pensionärsvarning!!
 
Nu har jag krupit ner i soffan och ser filmen på fyran, den verkar bra! Synd bara att det är söndag så man ska upp så tidigt imorrn.
Ny vecka och nya tag i en nystädad lägenhet! ;)
Dock är planerna för veckan få, men det brukar ju ordna sig ändå. Imorgon kommer iallafall JP hit och sen ska jag ta mig tid för bra träning resten av veckan.
Ha en fortsatt fin kväll! (pensionärsvaning igen...)
Najti!
 
Min vardag | |
#1 - - Emilia:

fin bild!

#2 - - AmandaB:

Haft en bra helg? :D

MVH AmandaB

#3 - - elin:

Nu har helgens blogg kommit upp! Gå in på min blogg och kolla om det blev du! Hoppas du haft en bra dag! :)

Upp