♥ Life is to short

to wake up in the morning
with regrets. So, love the
people who treat you right,
forgive the ones who don't
and believe that everything
happens for a reason.
If you get a chance, take it.
If it changes your life, let it.
Nobody saidit'd be easy,
they just promised
IT WOULD BE WORTH IT
Allmänt | |
#1 - - Sanna ;D:

Så himla fint skrivet!!

#2 - - Vera:

Allt bra? ♥

Kram

#3 - - anna:

älskar det citatet.

#4 - - A D E L I N A:

sv: lycka till! :)

#5 - - Filippa & Talia:

- okej!
görs? :)

#6 - - Nathalie & Amanda:

- De är bra :D hehe vgd?

#7 - - benedit ♥:

sv; hihi ja :D härligt, det är bra med mig :)
vad gör du? kram

#8 - - Elin:

SV: Ja det ska bli så kul!:D

#9 - - Siri:

Fin och bra blogg tjejen!! Xx

#10 - - Malin:

Sv: Vad härligt,
det är bra med mej. :)
Vad gör du då?

#11 - - Anonym:

sant, så himla bra text:)

#12 - - Amanda - vardag,foton,inspiration,inredning, outfit,tips,quotes,videoblogg!:

Hej!
jag är med i en fototävling och skulle vara snällt av er om ni skulle rösta på mig,jag är nr 2! :D
direktlänk:
http://mallisss.blogg.se/2013/january/vidare-i-fototavlingen.html#comment
Tack på förhand! :)

Kramar! Förlåt om ni inte gillar sånahär kommentarer!

#13 - - bbecka:

sv: jadå, allt bra annars? :)

#14 - - Moa Christensen :

Precis vad jag gjorde i söndags med. Ska väl plugga (tyvärr), rida, träna, träffa kompisar, tävla med hästen och på lite kalas tror jag :) du själv?

#15 - - Nelly:

vissa passar massa i det och vissa inget:)

#16 - - Agnes:

Sv; Den var jättebra! :)
Kram

#17 - - ♫♪ sandra T:

fin text!

Upp