♥ Kladdkaka och te

Kvällen har bjudit på kladdkaka, te, mycket skratt och galna minnen. En fin måndag! :)

Lyckades somna nångång efter halv fyra imorse och var sen uppe halv sju. Nu ska jag försöka sova igen efter två timmars telefonpratande med en annan fin vän! Att jag ska upp halv sju igen, jobba sex timmar och ha körlektion i tre timmar kan vi väl glömma just nu! ;)

Min vardag | |
#1 - - linah brown:

ha en jättebra dag!

#2 - - Jouline:

Åh så gott med kladdkaka och te :)

#3 - - Madeleine:

sv: Ja det var det verkligen :)
Åh så smaskigt med kladdkaka. Hoppas att du fick lite micro sömn så att du klarar dagen ^^

#4 - - Sara Björk:

Mysigt! =)

#5 - - EMMAS!:

mums:D

#6 - - AmandaB:

SV; sådär med mig, är sjuk :( Önska gärna ett inlägg till min blogg :D Hoppas du får en underbar dag!

MVH AmandaB

#7 - - Malin:

Sv: Tack för tipsen. :)
Okej härligt, ja den har
varit bra än så länge.
Vad gör du då?

#8 - - Theresa:

Hej :) Fin Blogg! Kolla gärna in min blogg. Jag har just nu en försäljning av ett par helt nya öronhängen föreställande vingar, samt navelpiercings med måne och stjärna. Kanske är något för dig? =)

Ha en fortsatt bra dag =)

#9 - - kaffehörnan:

Gud vad mysigt de är och supergott

#10 - - Cathie:

Usch vad jobbigt att inte kunna sova ordentligt, men gud så gott med kladdkaka!! :)

Haha, det är sjukt svårt att hålla sig sådär i stången, man måste ha ganska bra muskler tror jag.. Orkade bara några få sekunder!

#11 - - Emma:

Gott med kladdkaka! :)

SV: Tack så myckeet :)

#12 - - Alva:

Sv; Kul! Jag ska plugga...allt bra med dig då? :)

#13 - - Carro - en emo/scene bloggerska:

Mysigt ^^ Kramisar Carro

#14 - - Hanna Davidsson:

hej hej!
fin blogg du har! allt bra med mig?
kram!

#15 - - by smj.:

ååå kladdkaka, vad gott!!

#16 - - thea:

Men gud va gott då! Va avundsjuk jag blir :P Dock inte så avundsjuk på din fullspäckade dag med lite sömn..

Sv: Okej, då ska jag hålla tummarna för det!
Jag hade en kanon mysig helg :)
Kram

#17 - - Linnea:

oh gott :)

#18 - - Aili:

Mmmm, så sjukt gott med kladdkaka! :)

#19 - - Cayla:

Fin blogg !
Har du gjort designen själv & headern själv? :)

#20 - - Meia Lindholm :

!!!! DETTA ÄR SÅ SJUKT VIKTIGT I MIN BLOGG: http://mejjsy.blogg.se/2013/january/du-ska-ma-bra-har.html#comment. !!!!

#21 - - LILITH - Boktokig mamma med borderline:

Åh jag hade utan problem kunnat leva på kladdkaka :)

#22 - - Paulin :

MUMS!

#23 - - Julia:

Vad gott ^^
sv: Det hoppas jag också :D

#24 - - Amanda & Natta:

svar: min dag har varit helt okej :D

kram! <3

#25 - - Emelie:

Mysigt! :)
allt bra? :D

#26 - - Anna:

Vad skönt att du slipper henne.
Kladdkaka, sluta nu. Det är ju så galet gott :P Vill med ha ju :D

#27 - - thea:

Sv: Ja men verkligen det är sååå himla typiskt! Blir galen på tekniken ibland alltså..

Haha japp så var det verkligen, ät och var glad liksom. Och ja det ska man ju såklart vara för att man får mat på bordet, men du vet vad jag menar :p

#28 - - ♫♪ sandra T:

gott!

#29 - - Estexx^:

Allt för dig! <3
Btw min blogg är igång igen :)

#30 - - Elaine:

Mm vad gott!

Upp