♥ Let us fight forever or stay for never.

Jag har liiiiite uppställt på mitt skrivbord idag. Kaoz!
Älskar att ha mycket att göra men fullkomligt avskyr att ha uppställt. Kanske bäst att snabba mig jobba undan det! :)

Mötet igår tog helt slut på mig, känslomässigt och var så trött efteråt att jag knappt kunde stå. Kanske den dåliga sömnen i det senaste som gör sig påmind. Men drog mig hem till mamma och pappa för att äta middag och där dök även min bror, hans tjej och lilla Emmie upp. När dom kört satte jag mig vid datan och försökte installera det jäkla årsredovisningsprogrammet. (sjukt långt ord..!)
Men det gick inte. Inte alls och lagom irriterad blev jag, men ska se om jag kan lyckas få in det på min data ikväll. Installerade lite andra saker och övertalade sen mina kära föräldrar att följa med på bio på söndag. Eller jag behövde väl kanske inte tjata så mycket direkt, mest bara fråga eftersom de också vill se filmen. Dom har inte varit på bio på år och dar så det här med 3D kan nog bli lite fancy för dom! :)

Eftersom det blev så sent igår kom aldrig "hemma hos mig" inlägget upp, men det dyker upp lite senare idag!
Ikväll ska jag uträtta massvis av ärenden efter jobbet, ta mig ut på en efterlängtad joggingtur, se om jag lyckas installera programmet och sen ta tag i hemsidan. Dessutom har jag tvättid, så puh... Låt oss se hur mycket jag egentligen hinner, för tänkte åtminstone försöka lägga mig lite tidigare och hoppas på bättre sömn. Tjao! :) 

Min vardag | |
#1 - - Anonym:

Hej, är du bra på designer? :)

#2 - - Hanna Davidsson:

svar. najs! nä, jag är typ sjuk så jag är hemma.. segt! Planer för dagen? :)
kram !

#3 - - by smj.:

hoppas du får en fortsatt fin torsdag sötis!

#4 - - Cathie:

Äch, jag är inte heller vig, men någonstans måste man ju börja. Du kan ju börja hemma när du är själv så slipper du att folk tittar :) Jag kör yoga för mig själv på gymmet bara :P

#5 - - Julia:

sv: tack så mycket , den är väldigt mysig ^^

#6 - - Marika Saarenpää:

Sv: Ursäkta sent svar!
Alltså jag har ingen favoritsport är intresserad av ganska mkt :)

#7 - - Anonym:

okej :) tänkte bara om du kunde hjälpa mig :) med att få alla inlägg under samma årtal om du fattar vad jag menar? :)

#8 - - Emma:

Några planer för imorgon? :D

#9 - - Aili:

Jag gillar inte heller att ha mina saker uppställda! :)

Var gärna med och ställ en fråga eller två i min frågestund - det skulle göra mig så otroligt glad! :)

#10 - - Alva:

Sv; Tack så mycket! :) Okej, vad kul! Jag ska till stallet om ett tag! Haft en bra dag?

#11 - - Emma :

Sv; visst är dom! :)

Upp