♥ Isn't it amazing what a smile can hide?

 

Har alltid avskytt mitt leende och det börjar nu talas om att jag borde ha tandställning igen. Men ogilla! Dom kunde inte tänkt på det för sisådär....tio år sen?

Min vardag | |
#1 - - Endolia:

Ditt leende är INTE fult! Den som har sagt det måste ha varit riktigt koko i huvudet

#2 - - Elin:

Vilken mysig blogg du har :) Själv skriver jag väldigt mycket om träning och så fotograferar jag en hel del, är det något som intresserar dig får du mer än gärna kika in på min blogg också :) Ha en bra dag! Kram

http://eelineriksson.myshowroom.se/

#3 - - Linnéa:

Det ska jag göra :)
Hoppas allt är bra annars <3

#4 - - Linn:

hej!

Vi undrar om du kan kolla in våran blogg och kommentera FÖR VI HAR FRÅGESTUND!!! :D

SÅ SNÄLLA KOMMENTERA VAD DU VILL SE MER PÅ VÅRAN MODE BLOGG! PLIZZ <3

#5 - - Nathalie & Amanda:

- Jag lyssnar på musik och ska snart ner på stan för fanträff :) allt bra? kram

#6 - - Emma:

Var förretsten gärna med i dagens blogg också.
--> http://emawalin.blogg.se/2013/january/veckans-blogg-ny-omgang.html#comment

#7 - - Carolina:

Ja super bra! :)

#8 - - by smj.:

hoppas du haft en bra onsdag hittills sötis!

#9 - - altin:

Va med i veckans blogg!:=) altinsphotos.blogg.se/2013/january/veckans-blogg.html#comment

#10 - - Kaffehörnan:

Innebär typ välkommen o klicka här så dyker en blogg upp

#11 - - Cathie:

Dom är alltid så sega :/ Önskar oxå jag hade haft tandställning för drygt 10 år sen.. Tänk vad fint det vore idag :)

#12 - - basebollivet.blogg.se:

Adult braces. En ny innegrej har jag hört.

#13 - - madeleine:

tyck du ha ett sjukt fint leende, var nöjd med det!

#14 - - Malin:

Sv: Tack. :) Okej, jag har jobbat
och ska kolla på en serie nu.
Hur är läget idag då?

#15 - - Ella Stork:

ditt leende är asfint ju!

#16 - - thea:

Du ser ju att att ha fina tänder ju. Kan tänka mig att tandställning inte lockar järnet.. Är det räls eller någon annan sort?

Sv: Nej vintern är nog här för att stanna ett bra tag till!

#17 - - Frida Lindqvist:

Sv: Tack! :D

#18 - - assala:

Riktigt nice blogg!:)
ta en titt på min blogg med & släng in en kommentar !:)

#19 - - Agnes:

Sv; det tycker jag :)
Kram

#20 - - Camilla ♥ BF Maj:

Du har väl hur fint leende som helst? Och tänderna är ju raka och fina.

#21 - - Joanna:

Vill du få en massa bra erbjudanden och kunna beställa kläder, smycken, skor, resor osv till ett billigare pris? Kolla mitt senaste inlägg så är du inte långt ifrån! http://jjoannalundstrom.blogg.se/2013/january/memberscom.html#comment
Förlåt om du inte vill ha såna här kommentarer, tänkte bara tipsa om denna sida och hoppas att du är intresserad. Du förlorar verkligen ingenting på det, och att bli medlem är gratis!

#22 - - Ida:

sv; Ja precis:)

#23 - - Joline:

Varför skulle du behöver tandställning? Som svar på din fråga så kan jag säga att jag noll koll på sånt där. Jag bara bloggar...

#24 - - Anna Petterssonn:

Åh du har verkligen jätte fina tänder, men om du inte är nöjd så tycker jag att det är bra att du får tandställning, tänk vad fina dom blir sen :) jag har också haft riktigt stora problem med att gilla mina tänder. har en ganska stor glugg, men får inte tandställning. men jag har börjat gilla det ändå. det är en del av mig nu! hoppas du har haft en fin dag :)

#25 - - basebollivet.blogg.se:

Svar: Haha, helklart... eller kanske inte. Men det verkar vara fler och fler som får det när dem blir äldre.

#26 - - Izabelle&Rebecca:

Fin bild! :)

#27 - - Nelly Stigh:

okej härligt:)
visst är det snyggt:)
kraam

#28 - - Linn:

Fin blogg! :)

#29 - - Moa Christensen:

Det låter riktigt skönt faktiskt, både att få lite gjort och att även ta det lugnt :)
Det är en hästhopptävling jag ska åka på med hästen :)

#30 - - Annie Berggren:

Du har ju ett jättefint léende! Du ser inte ut att ha sneda tänder heller, varför ska du ha tandställning? :o

#31 - - benedit ♥:

men va? ditt leende är ju hur fint som helst!

sv; okej, jag svarar på kommentarer och kollar bloggar :) haft en bra onsdag?
kram

#32 - - AmandaB:

Allt bra idag? :D

MVH AmandaB

#33 - - Sandra:

Vilken bra blogg du verkar ha :D<3333

#34 - - Annie Johansson:

tandställning? du har ju jättefina tänder! jag väntar på min tandställning 2014 åh fy vad jag längtar tills det är över så jag får tandblekning och navelpiercing/tandsmycke!

#35 - - cajsa och beda:

här e allt toppen!:)

#36 - - Anna:

Tack =)
Varför tandställning nu?

#37 - - Nathalie & Amanda:

- De va fanträff för one direction i stan där jag bor haha :D vi fotades till Frida tidningen :D allt bra med dig? kram

#38 - - Kimmey ~ Kung varje dag:

sv: Jodå, den har varit bra :)
Några planer för morgondagen då? :)

#39 - - Eriica:

fin blogg :)

#40 - - by smj.:

hoppas du får en fin torsdag sötis!

#41 - - Nathalie:

Tack så mycket!

Du har ju super fint leende! :)

#42 - - Sanna ;D:

Fint leende!:D

#43 - - sussi:

vackert leende...
jobbigt med tandställning igen :/

#44 - - FANTASTISKA:

Vill du ha chansen att visas för 300 personer varje dag? Va då med i "Veckans Fantastiska"! Här; http://fantastiska.blogg.se/2013/january/veckans-fantastiska.html#comment :D

#45 - - Ester & Tora:

Hej! Ställ gärna någon fråga på våran frågestund! KRAM <3

#46 - - Amanda:

Fint leende ju!

#47 - - Nathalie:

Superfin blogg!!

#48 - - FANTASTISKA:

okej, tack, lyckat till :D

#49 - - RockBarbie:

det är väl inge fel på ditt leende?=) varför vill de att du ska ha tandställning?

#50 - - Tuva:

va, nu fattar jag inenting? Ditt leende är ju jättevackert!?! :o

Upp