♥ Home sweet home

Välkomna hem till mig i min lilla etta på 41,5kvm! :)
 
 
Min vardag | |
#1 - - Elin:

åh va mysigt du har det och jättefin inredning må jag säga. längtar tills jag flyttar hemifrån!

#2 - - Kimmey ~ Kung varje dag:

sv: Ja, det var liiiite jobbigt faktiskt!

#3 - - Sofia:

Vad fint du har det! :)

Svar: Tack! :)
Caroline

#4 - - Becka [fotoblogg]:

Åh så fint!

#5 - - Jouline :

Åh så himla fint! Jag bodde i en etta för några år sedan och jag tyckte de var jätte mysigt i min lilla etta trots att den var så liten :) vet att jag har lite bilder på den runt jul nån gång för ca 3 år sedan ca i min blogg :)

#6 - - by smj.:

ser riktigt mysigt ut!!

oh detsamma sötnos :)

#7 - - Kaffehörnan:

Vad fina bilder du fångat

#8 - - Alva:

Sv; Yes! :) Planer för dagen? :)

#9 - - Emma:

SV: Nice! :) Själv är det bara skola för min del. Sedan vet jag inte :)

#10 - - Elin:

sv: ja de känns så bra med den där känslan efteråt! tränar du nåt då?:)

#11 - - Elin:

Sv: Tack! :) Härligt, jo det är bra :) Har du haft en bra vecka? :) Kram

#12 - - Elin:

Sv: Härligt, min med :) Händer idag då? :)

#13 - - Marika Saarenpää:

Sv: :-)

#14 - - Emma:

SV: Tack detsamma :D

#15 - - Hanna Davidsson:

oj va mysigt! :)
svar. tack tack, jag ska nog bara vara hemma och se till att man blir frisk.. :)

#16 - - Elin:

sv: de är ju bra! händer de nå kul till helgen då?:)

#17 - - Matilda "Hovkratzen":

Ja gärna! :) fin blogg :)

#18 - - Camilla:

Riktigt fint =)

#19 - - Julia:

Sv: vad bra!! :) Var gärna med i min veckansblogg!! :) http://sgdjulia.blogg.se/2013/january/veckans-blogg.html#comments

#20 - - Maria:

Sv. Gärna =) Lägger till dig

Grymt mysig lägenhet du har. Jag har en etta på 40 kvm men vet inte alls hur jag ska göra för att få den så fin och mysig som din...
Kram

#21 - - Vendela:

Sv: Tack så mycket, hihi! Hur mår du? (:

#22 - - Lotta:

Sv. Tack så jättemycket, va glad jag blir :) Är allt bra med dig denna fredag då?? =) Kram!

#23 - - Alva:

Sv; Visst är den! :) Allt bra med dig? :)

#24 - - Louisefoto:

Sv. Tack detsamma :)

#25 - - H A N N A ❤:

Sv; Ja verkligen. Vad ska du göra i helgen då? :)

#26 - - Minnie:

Vad fin din lägenhet är :)

#27 - - ☆Z I N J A☆:

fint och mysigt :)

Veckans blogg hos mig är nu avslutad, gå in och kolla om det var just du som vann!

#28 - - Vanessa:

Åh vad fint! Trevlig helg!

#29 - - Eriiza:

Oh vilken mysig lägenhet, verkligen jättefint! =D

Nej då, ibland orkar man bara inte bloggvärlden. ;)

#30 - - sussi:

åh så fint du har det =)

#31 - - BelleBoo:

Nejmen fy så fint, nu blev jag avis =p. Vi har ett helt hus att inreda, och först ska badrummet byggas ut och renoveras och massa väggar ska målas. Nu känns allt halvdant, trivs inte riktigt =/...



// Kolla gärna in min webshop (säljer mina egendesignade tavlor) http://belleboo.se \\

#32 - - Vera:

Hej vilken fin blogg du har :) jag vet inte hur min header + design också bakgrunden ska se ut? och tack för att du besökte min blogg

#33 - - Michelle Osein:

tack!
vad fint det är hos dig :)

#34 - - Frida G:

Vad fint du har det!

SV: Oki, allt bra? :)

#35 - - julia molin:

Härlig blogg, kika gärna in på min! :)

#36 - - Simona ågren-:

sv: tack desamma :)

#37 - - Emma :

Vad fint du har det! :D

#38 - - Anna:

Åh vad fint du har de!

#39 - - Tuva:

Fint och mysigt! tycker bilderna var bra tagna oxå! :)

#40 - - Eriiza:

Jo, det är inte alltid lätt. ;)
Vad hittar du på?

#41 - - Sara:

vill du göra ett bloglovinbyte? :D

#42 - - BelleBoo:

Sv: Det var mysigt =). Det har du så rätt i, bara längtar tills det är klart!



// Kolla gärna in min webshop (säljer mina egendesignade tavlor) http://belleboo.se \\

#43 - - Jenny:

Mysigt! Har själv samma matta! :)

#44 - - Sara Åkerlund:

fin inrett

#45 - - Emma Janson:

Hej! Lust att göra ett länkbyte med mig och bli visad inför mina 3500 besökare? :)

#46 - - ☆Z I N J A☆:

svar: varsågod :*

#47 - - Fannie:

Ha en bra helg!! :)

#48 - - Yvonne:

Oj vad fint du har det! :D

#49 - - Linda:

Så himla fint du har det, ser så varmt och trevligt ut. :)

#50 - - gonzalezolivia.blogg.se:

mysigt! :D

#51 - - Nelly:

Vad mysigt du har det! :)

#52 - - RockBarbie:

Fina bilder:)
Ja men det är alltid skönt nät man känner att man kan lite på sin tandläkare, och läkare över huvudtaget.:)

#53 - - MartinaOlsson:

VINN VALFRI PRODUKT FRÅN ALOTTALOVE!
http://martinaolsson.myshowroom.se/28131/tavling-vinn-valfri-produkt-fran-a-lotta-love/

#54 - - Therese:

Snygg möblering! :]

Allt bra med dig denna lördag? Kram

#55 - - JOSEFINE ANDERSSON:

åh såndär byrå på första bilden ska jag oxå ta mig till att köpa!!

sv: Åh jag håller med dig! dock får de fula te-kartongerna och löstet stå i skafferit haha :)

#56 - - Matilda "Hovkratzen":

Toppen! Har fixat jag med :)

#57 - - karro:

sjukt fiint!! <3

#58 - - Cassandra Weiborn:

Gud vad mysigt du har det!! :)

#59 - - Emelie♥:

Va mysigt och fint du har det! :D

#60 - - Emelie Petersson:

Vad mysigt :-) Jättefin blogg!

Upp