♥ 20130123

Några minuter kvar på jobbet sen ska jag ut i kylan och halvspringa till mötet som är varannan onsdag, efter det sticker jag hem till mamma och pappa, käkar och går igenom ännu lite till med årsrapporteringen till skytteförbundet. Blev klar med schemat också idag på lunchen, så det ska kollas genom och är det okej ska det tryckas upp och skickas ut. :)
Sånt där småpyssel som jag älskar!
 
Har lite tankar på att slänga ihop ett "hemma hos mig" inlägg lite senare, vilket jag lovat sen jag flyttade för nio månader sen! :P
Min vardag | |
#1 - - Becka [fotoblogg]:

Hade varit kul med ett sånt inlägg. :D

#2 - - Jouline♡:

Åh sådana inlägg är ju alltid kul där man visar hur det ser ut i ens hem, älskar sånt! :)

#3 - - Frida G:

SV: Idag har jag varit i skolan, du då? :)

#4 - - Sofia:

Låter som du har fullt upp idag. :)

#5 - - Eriiza:

Hej,
har inte bloggat på jätte länge så jag minns inte riktigt vad vi pratat om. ;)

Men tänkte mest säga att jag är tillbaka!

#6 - - Anna:

Ska bli spännande att läsa nästa inlägg :P

#7 - - MADDISENJ:

Låter som en fullspäckad onsdag. Hoppas den varit bra :)

#8 - - RockBarbie:

jaa verkligen, riktigt dåligt tycker jag! sj bytte jag tandläkare prec innan jag skulle få börja betala, de på folktandvården sa att jag inte hade några hål, jag bytta och gick till privat tandläkare 2 veckor senare och då hade jag ett hål som han lagade gratis. Dom hade väl tänkt laga det när jag får betala om jag inte hade bytt

#9 - - Emilia:

Fin header :)

#10 - - sussi:

små pyssel är alltid kul =)

Upp