♥ Berättelsen om Pi

Var och såg Berättelsen om Pi nu i eftermiddags med mina föräldrar, och gud vilken underbar film! Älskar den! Hört en del som inte gillar den alls, medans andra pratar gott om den, och jag är verkligen en av dom som gillar den!
Om ni inte sett den, så se den!

 

Efteråt käkade vi planka på pizzerian bredvid bion, så är helt proppmätt. Men ska dra på mig träningskläderna och ge mig ut på en lite jogging innan jag håller söndagskväll. :)

Min vardag | |
#1 - - Tuva:

har också hört lite delade meningar om den, men skulle vara kul att se, den verkar rätt bra! :)
sv. Tack! :)

#2 - - Nelly Stigh:

fin blogg!
ha en bra söndag:)
kraam

#3 - - Roxana:

Åh va kul :)
Jag har också hört att Berättelsen om Pi ska vara riktigt bra :D
Blir att se den imorgon :)

#4 - - Emelie's journey - Min resa mot målvikten:

Den vill jag också se :)

#5 - - by smj.:

åå den vill jag också se!

#6 - - Sara Åkerlund:

verkar bra

#7 - - Emelie:

min söndag var toppen! :)
jag hoppas du får en toppen vecka, kram!

#8 - - anna:

vill också se den :)

#9 - - Anonym:

hehe skit samma svårt och förklara så här på text, better to show you :)

#10 - - Lotta:

Sv: Jaa, det är en sån grej som man nästan alltid glömmer att köpa också när man är iväg :p och det är bara bra med mig idag. Jag är ju ledig så det blir himla skönt att bara va hemma och vila upp sig =) Vad ska du hitta på för skoj idag? :) Kram!

#11 - - nathalie:

Tack :D

funderar faktiskt på att se den!

#12 - - RockBarbie:

åh den vill jag också se

#13 - - Andrea:

Den har jag också tänkt gå på :D

#14 - - Esmeralda <3:

sV: jodå det bara rullar, görs då? :D

#15 - - H A N N A ♥:

Hej. Skulle vara sjukt snällt ifall du ville gå in på min blogg och läsa det senaste inlägget (snygga smycken - stylad.se). Om du gillar dem på facebook och skriver ett kort meddelande att du är en läsare från min blogg så får jag ett gratis smycke.

Ledsen om du inte gillar reklam, men skulle betyda sjukt mycket om du ville göra det. Alla som gör det får dessutom en länkning !

#16 - - Jessica:

ja det har jag! :)

#17 - - Noomi:

Åh va roligt. :) Haft en bra måndag?

#18 - - Aili:

Åh, den filmen såg jag förra veckan, den var bra1 :)

#19 - - Evelinn Bladström:

Den ska jag också se någon gång :D

#20 - - Nina:

Vad kul, vilken sorts film var det? :)

#21 - - Veronica:

lust att ställa en fråga i min frågestund? :)
http://veskin.blogg.se/2013/february/fragestund-fraga-pa.html

#22 - - Bella - Leos mamma:

Vad handlar den om? Min sambo har försökt få mig att se den men jag är ingen film människa! Fastnar bara framför telefonen till slut haha

Upp