♥ At your service!

Vi fick inkopplat nytt telefonsystem idag på jobbet och jag blev upprustad med en softphone. Fancy! ;)
 
Så nu ser jag ut som en riktig telefonist och det lär nog ta ett tag innan man kommer in i att ringa från datorn!
Känner mig som tjejen i Via Direkt-reklam. Vad kan jag hjälpa till med? ;)
 
Btw, det är svinkallt ikväll! Ytterdörren på jobbet hade nästan frusit fast och jag skakade hela vägen hem. Just nu vore det galetskönt med körkort!!
Min vardag | |
#1 - - sussi:

haha...
nice var jobbar du :)

#2 - - Isa:

nice
ja jag längtar verkligen tills jag får körkort

Sv: kan tänka mig de:)

#3 - - cajsa och beda:

allt bra?

#4 - - Anna:

Åh vad fint! När man är van vid något tar de ofta ett tag att komma in i de nya, men de kommer gå bra :D
Visst är de kallt och halt ute, riktigt tråkigt om du frågar mig :( Kramar

#5 - - Kimmey ~ Kung varje dag:

sv: Ja! :)
Haft en bra dag? :)

#6 - - thea:

Burr burr burr, känns som att den här vintern har varit hos oss länge nu.
Verkligen fancy.

Sv: Ja så himla lätt att vända på dygnet, särskilt så att man är nattuggla :p

#7 - - Amanda - vardag,foton,inspiration,inredning, outfit,tips,quotes,videoblogg!:

vad jobbar du med?

sv: tack för röstningen,så glad jag blir! :D

#8 - - basebollivet.blogg.se:

En väldigt snygg telefonist ju!

#9 - - E L L I N E T T:

vinnaren av veckan blogg är nu ute!!
in och kolla om det blev du! :)

http://ellinett.blogg.se/2013/january/veckans-blogg-2.html#comment

#10 - - Emma:

Ha en bra dag! :)

#11 - - sussi:

ah... ok :)

ha en toppen onsdag...

#12 - - Nathalie:

Det var svinkallt här också!

#13 - - Sofia:

Snyggt! :D

Svar: Haha tack :)
Caroline

#14 - - Sara Åkerlund:

coolt :D

Upp