♥ As to cross a railway without looking ..

Det plingade på dörren klockan sju imorse (vem ringer på dörren klockan sju en söndagsmorgon..? Jag som inte kom i säng förrän vid kvart i fem.) och utanför stod en fin vän med fin frukost. Jo, jag kan leva med det! :)
 
Gick och la mig igen sen men lyckades inte somna och sen dess har det varit en skitdag.. Jag är helt slut, fungerar inte riktigt. Så trött!
Tog mig iallafall iväg till träningen och kan väl inte direkt säga att det gick bra, men (!) jag tog mig dit och rörde lite på mig iallafall. :)
Nu ligger jag utslagen i soffan och tänker inte resa mig förrän det är sovdags. Imorgon har jag dubbel körlektion så kommer inte va på jobbet förrän vid lunchtid, så känns som det kommer bli en hektisk eftermiddag, men det ska nog gå bra!!
 
Frukost bestående av lättyogi, banan och frysta blåbär..
 
Har ni någonsin korsat en järnväg utan att se er för, för att det spelar ingen roll om där kommer tåg eller ej? Lite så känner jag idag...... Nya tag imorgon? 
Min vardag | |
#1 - - Miranda Åhl:

Godnatt själv! :3

#2 - - Jessica:

Snygg blogg :)

Hoppas dagen blev bättre sen ändå! :)

#3 - - BITCHES BY SWEDEN ♥:

Hejsan! Hur mår du nu efter helgen? Har du festat lika mycket som oss? :)

Kram ♥

#4 - - Isa:

God frukost:)

Sv: så lite:)

#5 - - Nathalie Nyrén:

Tack för din kommentar men har bytt blogg! Besök mig gärna där istället :D Kram

#6 - - LindaViola - mamma till två!:

sv; ja, det får vi hoppas :)

#7 - - Anonym:

du med :) gort nått roligt? :)

#8 - - hannaj:

sv: haha nä det visste inte jag heller innan min kompis blev "anklagad" för att göra det...
Fin blogg föresten! :)

#9 - - Josefine Svärd | Foto:

Hejsan! (:
Jag har precis lottat ut veckans blogg inför nästa vecka!
Gå in på länken och kolla om det blev du!
Kram

http://josefinesvard.blogg.se/2013/january/vinnare-v3-2.html#comment

#10 - - A:

Nu är vinnarna av "Veckans blogg" för vecka 2 dragna. Två stycken awesome bloggar vann en länkning och jag tyckar att du ska kolla vilka de var (kanske var det du..?) i inlägget som du hittar här: http://justamandaagain.blogg.se/2013/january/veckans-blogg-v-23-2.html

När du ändå är inne på min blogg så kan du ju passa på att lämna en kommentar om vad just DU skulle vilja se för önskeinlägg i detta inlägg: http://justamandaagain.blogg.se/2013/january/o-som-i-onskerubrik-2.html

Varma kramar, Amanda

#11 - - DIANA ÖSTERBERG:

sv; hehe ja tack :D

#12 - - ebba:

nu är veckans blogg avslutad och vinnaren har länkats på min blogg!
kika in och kolla om just du vann och om inte du vann så anmäl dig igen :)

#13 - - Frida G:

SV: Jag svarar på kommentarer och kollar på tv, allt bra? :)

#14 - - AmandaB:

Allt bra idag? :D

MVH AmandaB

#15 - - Tuuli Elmgren:

Nu är veckans blogg avgjord, kanske just du blev en av vinnarna? Var gärna med igen!

http://londonryttaren.se/2013/january/vinnarna-av-veckans-blogg-ny-omgang.html#comment

#16 - - Paulin :

Hoppas att morgon dagen bli bättre! God din frukost ser ut! :)

#17 - - love&peace:

Snällt att komma med frukost! :)
Sv. Det tror jag :)

#18 - - Nea~:

Allt bra? :)

#19 - - cajsa och beda:

tack!

#20 - - Mange:

Så skriver man om man har självmordstankar!!!Lite bestört av innehållet o ens tanken!

#21 - - AmandaB:

Allt bra idag? :D

MVH AmandaB

Upp