Happy Birthday to me!

Idag känns väl som en ganska bra dag att bryta bloggpausen?! På min egna lilla födelsedag och allt. :)
23år.. Herregud, bara sju år kvar tills 30, tre år sen man fick gå på systemet för första gången, fyra år sen studenten och fem år sen man fick komma in på uteställen. (lagligt iallafall) Hrm.. ;)
Men mycket har hänt och tänk om någon hade sagt till mig på studenten att jag fyra år senare skulle ha lägenhet, bil, fast heltidsjobb och snart, snart, snart körkort. Då hade jag nog skrattat gott!
Känns betryggande att ibland träffa släktingar som flikar in med att "ja, jag trodde aldrig där skulle bli något av dig". Först blir man lite "Okej...tack för den...", men sen blir man lite "HA!! In your face!"
Men well well, jag kanske inte har uppfyllt mina drömmar än, men det kanske kommer, kanske!
 
Så, bara för att jag råkar fylla år idag så bjuder jag på en sjukligt seriös bildbomb från lite blandade år, enjoy! ;)
 
Thingeling!
Allmänt | |
#1 - - Lotta:

Sv. Nejdå, du får tänka lite positivt nu!! Klart du kommer klara det :) och det är bara bra med mig idag, hur är det själv?? =) kram!


Och GRATTIS!! :D

#2 - - Sarah:

Grattis! :)

#3 - - Elin:

grattis! :)

#4 - - Estexx^:

Stort grattis till min bästa, underbara Carro!! Du är guld värld!! <3

#5 - - Sofie:

grattis! :) söta bilder!

#6 - - Sarah:

Grattis :)

#7 - - Rebecca:

fina bilder ^^

#8 - - Sofia:

Stort grattis till dig! Då får dela födelsedag med min systerdotter som föddes i morse. :)

#9 - - Malin Wederberg:

Grattis! :)

#10 - - Sanna:

grattis! :)

#11 - - Kimmey ~ Kung varje dag:

Grattis på födelsedagen! Hoppas du haft en bra dag :)

#12 - - Roxana:

Grattis i efterskott :D

Svar: Tack :)
Caroline

#13 - - Malin Wederberg:

Grattis! :)

#14 - - Tuva Ek:

Stort grattis! :D

#15 - - Adine - fotograferande lärarstudent:

Grattis i efterskott! Hoppas du hade en bra dag :D

#16 - - ♣ Ida - Hon som föddes med LKG:

Grattis i efterskott då :)

#17 - - Sanna:

Grattis! Hoppas du får en bra dag :D

#18 - - Linda:

Fina bilder, du har hunnit med en hel del nu, massa vuxenpoäng till dig. Men att känna sig gammal? Näää, haha, jag är ju ett år äldre än dig ;) Men tiden sen studenten går snabbt, så kul att du verkligen har ett jobb nu, och din fina lägenhet, och är så pass självständig. Ett jättestort (försenat) grattis på födelsedagen!! :)

#19 - - Storkuken:

Hej:)

#20 - - MADDISENJ:

Proteinpulver kan man köpa i massa olika butiker. Bland annat i hälsokostbutiker men även på nätet. Jag köpte mina proteinpulver jag har nu hos mmsports.se, men i deras butik här i stan :D

#21 - - Aili:

Åh, grattis på födesedagen, hoppas du får en riktigt, riktigt bra dag! :)

#22 - - Sofia:

grattis :D

#23 - - Martina:

Grattis på födelsedagen! :))

#24 - - Emmy:

Åh stooort grattis! Det verkar ju ha gått bra för dig, så fantastiskt kul att läsa :D Ahja, grattisgrattis!

sv;
Ja ibland så gör den verkligen det. Men som sagt, behöver ingen Valentin utan iår på alla hjärtans dag så skrev/sa jag det till alla nära och kära och var kärleksfull till mitt yttersta under hela dagen helt enkelt. :D

#25 - - JOSEFINE ANDERSSON:

du: ville bara påminna om att det finns en ny chans att bli veckans favvo uppe! svinkul om du ville vara med igen :)
PUSS

#26 - - Nathalie:

Stort grattis till dig!!! Ha en fortsatt bra födelsedag. :)

#27 - - Elin:

Förlåt för sent svar! Grattis :D

Sv: Okej, jo det är bra! Allt bra idag? :)

#28 - - Sarah:

Jag tror inte att min kommentar skickades innan (för ungefär en vecka sedan)
Så grattis i efterskott! :)

Upp