♥ Godnatt

En ganska planlös lördag blev ganska bra ändå!
Ringde mamma imorse och undrade om vi kunde övningsköra en runda, så det blev en tur på över två timmar!
Följde med hem sen för att äta, men fastnade i soffan med en hund i knäet och en bra film på tv, så har nästan nyss kommit hem.
Imorgon ska jag försöka mig på en sovmorgon och sen en lugn fixardag med en tur bort om till träningen på eftermiddagen.
Men nu väntar sängen på mig, så natti natti! :)

Min vardag | |
#1 - - Sara Åkerlund:

kul att köra bil

#2 - - Frida G:

SV: jo det är bra! vad gör du? :)

#3 - - sussi:

hoppas du fick en sovmorgon =)

#4 - - Malin:

Hon är så himla bra eller hur? :) älskar när hon skojjar i programmet :p haft en bra helg?

#5 - - Marika Saarenpää:

Hejsan, allt bra denna söndagskväll?:)

#6 - - Esmeralda <3:

sv: jag snackar med en kompis:) allt bra då?

#7 - - Emmy:

Hoppas att du har haft en bra söndag hittills :) Kram!

#8 - - Aili:

Låter som en absolut grym lördag! :)

#9 - - Aili:

Jättefin bild! :)

#10 - - JOSEFINE ANDERSSON:

SÖTO

sv: heheheh får be så himlans mycket om ursäkt då ;) :D

Upp