♥ But if you never try you'll never know

Hej, alla fina läsare!
Jag vet att jag fortfarande är en usel bloggare och att jag inte svarat eller godkänt era kommentarer på evigheter. När ni är så snälla och kommenterar så svarar jag inte ens, dumma mig! Förlåt!
Men jag kan helt ärligt säga att jag inte mår så bra just nu av olika anledningar och då hamnar vissa saker åt sidan, även om jag inte vill det. Till och med mina vänner får lida ibland, och det är INTE okej! Har sms jag inte svarat på på flera dagar, så än en gång, dumma mig!

Vi har alla såna perioder ibland och även om jag inte riktigt vill erkänna det för mig själv så måste man få ta pauser från vissa saker då.
Så därför har bloggen fått va lidande och tills jag kommer tillbaka (om jag kommer tillbaka) så nöjer jag mig med att läsa era bloggar och svara på era kommentarer.
Jag kommer säkert slänga in något inlägg då och då, så fortsätt gärna kolla in här och kommentera så kanske jag hittar lite inspiration till att börja blogga snart igen.
Men så länge, ta hand om er! ♥ :)

Min vardag | |
#1 - - Lina:

Härlig blogg! Lust att göra ett bloglovin byte? :)

#2 - - Marta:

Ha en bra dag!

#3 - - Linda:

Ibland mår man inte så bra, det är inget att be om ursäkt för, jag är säker på att alla förstår det.. Fokusera på det allra viktigaste - att ta hand om dig själv :)

Absolut,tycker med vi ska itu med att ses snart. Har rätt mycket denna veckan, men ska se om jag hittar dig inne på facebook nån kväll så kan vi snacka mer om allt och ingenting. (har inte kvar msn) Återigen, stor bamsekram och ta hand om dig själv nu! <3 :)

#4 - - Mange:

Hej Caroline. Alla har rätt till sin egna stund, att tänka o o grubbla.Du skriverju rätt öppet om saker o ting. Ditt sätt o lösa dina problem e väl o skriva av dig o träna till du störtar, o glömma ta hand om dig själv på rätt sätt. Kroppen har en bristningspunkt o huvudet oxå. Livet skall levas med måtta.!!

Svar: På vilket sätt har jag skrivit öppet? Jag tycker jag är ganska noga med vad jag skriver, och jag skriver inte ens en hundradel här av vad som pågår i mitt liv. Ja, jag tränar, men jag mår bra av att träna, och nej jag har ingen ätstörning, jag äter och tränar precis som en ganska vanlig tjej i min ålder vill jag tro..
Caroline

#5 - - Irene:

Vet hur jobbiga såna perioder e. Har precis börjat hämta mig från en sådan. Hoppas du snart mår bättre å finner inspirationen igen. Kram

#6 - - Sofia:

Så är det ibland. Ta hand om dig! :)

#7 - - bella:

frågestund på bloggen! fråga massor!
http://stoet.blogg.se

#8 - - Tuva Ek:

Så kan det vara ibland. Bara du gör så som det käns bäst och inte ser bloggen som något måste! Hoppas allt blir bättre snart! Kram! <3

#9 - - Amanda:

man har rätt att ha sin egen stund helt klart!
Sen tycker jag att man skriver för sin egen skull, visst spelar läsarna in, men ändå man skriver för sn egen skull. har man ingen lust att skriva så ska man inte känna krav på sig att skriva tycker jga

kram

#10 - - Eriiza:

Hoppas jag också! ;D
Har så länge en annan audition att fokusera på!

#11 - - Kajsa:

Tävla om ett valfritt smycke i bloggen, väldigt enkla regler!


http://kajzas.blogg.se/2013/february/tavling-i-samarbete-med-glitterboxense.html#comment

#12 - - Cathie:

Vila upp dig, och kom tillbaka när du orkar :)

#13 - - Joline:

Ha inte dåligt samvete för bloggens skull! Det finns nog med krav i livet ändå! Ta hand om dig och gör saker i livet som du mår bra av!
Kram

#14 - - F E L I C I A:

hoppas det blir bra!

#15 - - Kajsa Johansson:

Visst måste man pauser ibland!
Hoppas att det blir bättre snart ♥

#16 - - nathalie:

Ja det är kul faktiskt! Hade liksom inte ens tänkt tanken innan jag fick erbjudandet :)

Hoppas att du haft en bra dag!!

#17 - - K A J S A:

SV. Jag väntade i unfefär 1 ½ vecka innan jag började rida igen. Då jag började rida igen hade jag en gasbinda på som stöd och tog det lugnt :)

#18 - - Ellen Talus :

Finfin blogg hörrudu! :D Fina bilder !<3
kram på dig!

#19 - - Linn Svensson:

Vilken fin blogg :) vad har du gjort idag? kram

#20 - - Linn Svensson:

sv; låter inte kul :( krya på dig! hur länge har du varit sjuk då? : ( Kram

#21 - - K A J S A:

Sv. Ja, eftersom den inte var så om och jag tog de lugnt. Varför red du inte på ett halvår? :)

#22 - - Aili:

Ibland har man bara för mycket för göra för att blogga, jag tycker du uppdaterar din blogg jättebra och så! :)

#23 - - Esmeralda <3:

sv: ojdå krya på dig ^^
jag mår helt ok

#24 - - Helena:

Fin blogg:)

#25 - - Linn Svensson:

sv; vi hade det jätte kul! :D men jag lekte mest hehe ! :D
vad ska du hitta på idag? kramis

#26 - - sussi:

tack vännen :)

#27 - - Malin:

Sv: Härligt, det är bra. :)

Låt bloggpausen ta den tid det tar,
det viktigaste är att ta hand om sig själv. :)

#28 - - Marika Saarenpää:

Sv: De är helt ok :) händer då?

#29 - - Aili:

Bilden var riktigt fin!

Sv: Ja, det är jättefint här i Dalarna! Vi är nära Orsa och Tälberg tror jag... :)

#30 - - Malin:

Sv: Precis. :) Vad gör du då?

#31 - - Linn Svensson:

sv: hehe jag brukar också va så! När man har mycket att göra så skiter man i allt hahaha :D
har din onsdag varit bra annars? kramis

#32 - - Malin:

Gjort något kul idag? :) kram

#33 - - Jouline♡:

Hoppas du mår bättre snart <3 kram

#34 - - Marika Saarenpää:

Sv: Ok kul :) Jag var över hos ett par vänner på fika :)

#35 - - Katarina:

fin blogg kika gärna in på min blogg:)

#36 - - Disa:

Otroligt bra och fin blogg :)

#37 - - molz:

fin du är!

#38 - - ♔ K A J S A:

Sv, Jahaa, usch va tråkigt! men de är bra med svanskotan nu? :)

#39 - - molz:

sv: det var de lilla! :) vad hittar du på?

#40 - - ♔ K A J S A:

Sv. Härligt och höra!
Ska du göra idag då? :)

#41 - - Sophia:

sv: tack detsamma! :D

#42 - - Liinn ♥:

Hoppas du mår bättre snart, alla har såna perioder då man känner sig lite deppig men det är bara att försöka kämpa <3 Stay strong sweetie <3

#43 - - Alva:

Sv; haha, ska dra till stallet snart :D Allt bra då?

#44 - - Malin:

Hej, gud vad fin blogg du har! :)
Lust att kika in på min och lämna en kommentar? Skulle vara kul om du frågade något i frågestunden, kram!

#45 - - Linn Svensson:

sv: min onsdag var med bra! :D
vad har du hittat på idag? kramis

#46 - - by smj.:

hoppas allt är bra med dig finis! :)

#47 - - Malin:

Sv: Okej, jag kollar på film. :)

#48 - - Elin:

Jättefin blogg du har, vill du göra ett bloglovin byte? :)

#49 - - Maria Larsson:

Hej! Var gärna med i min tävling där vinsten är ett presentkort värde 1000 kronor! http://shoemania.se/2013/february/tavling-vinn-presentkort-varde-1000-kronor-hos-footmallse.html

#50 - - Marika Saarenpää:

Sv: :-)

#51 - - Ella - Hobbyfotograf:

Sv, jodå super :) Hänt idag?:)

#52 - - Noomi:

SV: Grattis i förskott :D:D Träffa kompisar typ... :D

#53 - - Frida G:

SV: tack så mycket! Jag svarar på lite kommentarer och slappar :)
haft en bra dag?

#54 - - Ampii:

Heeeeeeei!!!
Jag är tillbaka på bloggen nu!!!!
Hur är läget? :)
KRAMAR AMPII!!

#55 - - Malin:

Mitt liv är också rätt så tråkigt just nu, det händer ingenting förutom att jobba, äta, sova :p hehe, ska vi göra nått knasigt? :D

#56 - - Natalie Salazar:

kolla in drömgarderoben jag lagt upp :)

#57 - - Eriiza:

Nej, jag vet egentligen inte varför PSYK gör så..

De ursäktar sig bara med att jag kan bli beroende av medicinerna
som fungerar på mig, och att de inte vill ge mig det p.g.a min diagnos.
Hade t.ex Theralen bitit på mig, så hade jag druckit det!
Inte ens olagliga droger (flera av dem) biter på mig. =/

#58 - - Mikaela:

Vilken härlig blogg du har! Vill du hjälpa mig och rösta fram mig outfit på min blogg? Skulle bli väldigt glad! :) http://mikaaelaandersson.blogg.se/2013/february/februari-21.html

Upp