♥ För jag är en av alla dom som går och tror att livet ordnas upp med tiden

Andra advent.. Tiden verkligen flyger förbi! 
Imorgon ska jag börja slå in julklappar på jobbet, som mina chefer sen ska dela ut till våra kunder. 
Mitt egna julklappsinhandlande går faktiskt för en gångsskull ganska bra! Har bara en kvar att köpa sen är det dags för det roliga, slå in dom i fina små paket! :) 

Min andra advent har spenderats i soffan med film. Jag tror det var välbehövligt faktiskt, att bara få ligga stilla och göra i stort sätt ingenting. 
Och så julkalendern, vad tycker ni om den? Jag gillar den mycket bättre än förra årets trots att jag var ett stort fan av greveholm. Så jag hoppas att den fortsätter i samma stil. :) 
Min egna julkalender, den med choklad i är ingen höjdare. Chokladen är inget vidare och alla bitar är fyrkanter. Vilken besvikelse! Men däremot Boltons julkalender, den är mer spännande. Får hoppas han själv också tycker det även om han inte förstår innebörden. 

Nu ska jag släcka lampan här och försöka sova i någorlunda tid. Vi hörs fina ni! 



Min vardag | |
#1 - - malin:

fin <3

#2 - - Jessica :

Tycker det är ganska mysigt att slå in julklappar :).

Upp