♥ Till Malmö!

Stressat sönder mig för att hinna med tåget, men jag hann! Min hårtork exploderade i världens eldklot och rökmoln och luckan till proppskåpet flög i golvet med en smäll. Panik och ingen ström i lägenheten. Haha ja...
Men är snart framme i Malmö och taggar fest hos Emelie! Men blir en lugn kväll för mig.
Trött tjej.

Allmänt | |
#1 - - Mathilde:

SV: ja jag hoppas på lite bättre väder nu när det är maj.

Fin färg på byxorna. =D

#2 - - Antonia:

Åh gud vilka läckra byxor! Superhärlig färg!

#3 - - Elin:

Sv: Okej :) Allt bra idag? :) Kran

#4 - - Josefine Anerland:

Hoppas du fick en bra dag!

#5 - - E M M A N Y S T R Ö M :

fin blogg!

#6 - - Mikaela:

Ha en bra dag! Riktigt fin blogg :)

#7 - - ♔ K A J S A:

Sv. jag tyckte den var lite konstig ibland, så den var helt okej faktiskt :) Dock hade jag högre förväntningar än jag kanske skulle ha haft. haha :)

#8 - - MADDISENJ.SE:

Det är lugnt, jag hinner inte riktigt med bloggen som jag skulle vilja nu heller. Händer mycket i livet nämligen som jag kommer skriva om så småningom :) det är bara fint med mig. hur mår du själv?

#9 - - Ida:

Läskigt att hårtorken sprängdes:O

Upp