♥ Påsken 2013

Då var påsken över för detta året med och den har varit okej. Varkens mer eller mindre. Det som hände på påskafton gör att jag fortfarande känner mig som världens mest misslyckade, oönskade, oälskade, tråkiga och bortglömda vän någonsin! Vad som hände känns olämpligt att skriva här, men det sluta i tårar och att jag igårmorse vaknade upp i soffan med vinterjackan på. Men familjemiddagen igår vägde upp lite och var trevlig som alltid. Massvis med mat, tårta, kakor, godis, bus, lekande och som avslutning spökhistorier. Jag smög ut ur rummet, drog på mig ett lakan och gick tyst ut för att spöka i fönstrena lite och skrämma slag på mina syskonbarn. Jag lyckades, mohaha!!
Efteråt drog jag med mig Misa hit så hon övernatta här. Mysigt! Dock är jag inte längre så van med en hund i sängen så jag lyckades inte sova så mycket. Och sen blev det en lång härlig promenad i vårsolen idag innan jag körde hem henne igen.

Imorgon ringer klockan tidigt igen och jag ska till tandläkaren mitt på förmiddagen och laga en tand. Jag vill inte..inte alls.. Men vad ska man göra!?
Hoppas ni iallafall hade en underbar påsk, och så kommer här några få bilder från min!

(påskafton var inte helt misslyckad, själva festen var trevlig!)

Min vardag | |
#1 - - Aili:

Det verkar om att du har haft en jättebra påsk, fina bilder1 :)

#2 - - Aili:

Tråkigt att vissa saker på påsken inte blev så bra... :/ Men familjemiddagen sedan låter ju bera! ;)

#3 - - Lotta:

Sv: Jaa, dom är verkligen jättefina ju!! :) Min favorit är den röda originalfärgen =) och tack så mycket!

Ser ut som om ni haft det väldigt bra :)

#4 - - Linda:

Åh så tråkigt att det hände något i påskas, när man behöver vara lite ledig och ta det lugnt är det inte kul att behöva känna så. Jag hoppas det kännas något bättre nu.. ta hand om dig!/kram

Tårtan ser förresten fantastiskt god ut!:)

#5 - - Martina:

Det låter som att du har haft en fin påsk, men verkligen tråkigt att du har mått dåligt och varit ledsen också.
Själv har jag varit sjuk i lite mer än en vecka. Trist! Varit så hes att jag inte har kunnat prata på 5 dagar också.

#6 - - Madeleine Jonsson:

lät som en fin påsk

#7 - - Linda:

Grejen med macarons är att man inte får vara rädd för att göra fel, och sedan ta det lugnt och verkligen läsa receptet. Det blir riktigt gott isf! :)

Ibland är det både och, man är i en dålig period och är extra känslig för när man tex blir behandlad dåligt. Man känner sig inte lika stark. Men det är okej det med, man måst inte alltid var så stark..

JA! Jag har instagram, har du det med?! jag heter @vackenfeldt på min

#8 - - Elsa:

Så himla gullig tårta! Ser sjukt god ut!

#9 - - MADDISENJ:

Jag hade en helt okej påsk, jobbade en del men hann träffa familj, släkt och vänner också :D

#10 - - Madde / ★ Livet som mamma och lärare ★:

Tråkigt när saker blir misslyckat även om en del blir bra. Misslyckade saker har en tendens att lätt ta över det som var bra.

#11 - - Linda:

Fin blogg!

#12 - - Ann-Christine:

Bloglovin byte? :)

#13 - - MADDISENJ.SE:

Har du tappat lite blogglust eller har det hänt nåt?

#14 - - Mathilde:

SV: ja där ser man.. =) Hoppas ni har fått det lite vårigar nu, det har vi men det är inte sommar på lång väg...

#15 - - Elsa:

Fina bilder! :)

#16 - - Anna Hurinský:

Va god tårtan såg ut! :)

#17 - - Cajsa:

hehe ja det tyckte jag med..xD

Upp