♥ Fina ni!

Är jag en usel bloggerska eller är jag en usel bloggerska? Förlåt, förlåt, förlåt!!

Jag saknar bloggen hela tiden och tänker varje dag att jag ska ta tag i den igen, men orken har inte riktigt infunnit sig. Jag har haft det lite jobbigt i det senaste och min energi har fått gå åt för att jobba, träna och träffa vänner och familj.
Egentligen borde jag verkligen hålla igång bloggen för den gör mig glad, och alla era kommentarer gör mig varm inombords. Ni är fina!
Men om vi säger så här, är min ursäkt mottagen om jag lovar att återkomma imorgon med bilder och lite text om vad jag hittat på med sen sist? :)
Och så lovar jag att ta tag i bloggen igen, okej? :)

Jag finns även på instagram där jag uppdaterar lite oftare. Den är dock privat eftersom jag vill ha lite koll på vilka som följer mig. Men vill ni veta vad jag heter så bara hojta till! Eller ja, ännu lättare; kommentera! Så slipper ni hojta så högt så jag hör er. ;)

Nu ska jag slänga mig i duschen efter en kväll bestående av städning, fixande, brödbak och PW. Imorgon väntar vårstädning på skyttebanan, kratta löv, måla, förlänga vallen etc. Och så lite fika, kaffe och grillad korv. Det blir fint! Godnatt

Min vardag | |
#1 - - linn:

sv: haha skönt, kul!
jag kollar på teve :*

#2 - - Alva:

Sv; Jorå! Vad görs? :)

#3 - - Emilia:

Hej! :)

Vilken fin blogg du har!

Kolla gärna in min blogg, och släng gärna in en kommentar. :)

emiliiia.blogg.se

#4 - - linn:

sv: tack! :D <3

#5 - - ♔ K A J S A:

Sv. Oj, duktigt gjort!
Igår tränade jag lite med hunden, bakade kladdkaka och såg filmen ''berättelsen om Pi'' :)

#6 - - Frida:

Fin blogg.
Jag la nyligen ut ett inlägg om vad jag vill göra/uppnå sommaren 2013, skulle vara kul om du kikade in och delade med dig av dina planer. kram.

#7 - - Sofia:

Låter som du har en skön söndag planerad. :)

#8 - - LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands:

Känn dig inte tvingad att blogga! Ta den tid du behöver, trogna läsare finns alltid kvar! :)

#9 - - annie:

Hej! Har en Veckans blogg igång nu och skulle va superkul om du ville vara med! Direktlänk --> http://anniehjelm.blogg.se/2013/april/veckans-blogg.html#comment
Förlåt om du inte gillar reklam.
Hoppas du får en bra dag!

#10 - - Aili:

Jag känner igen mig i att man ibland bara inte orkar blogga. Brukar bli lite så för mig ibland också, man har ju både bra & dåliga bloggperioder...Hoppas allt är bra med dig nu iaf! :)

Sv: Ja, hon är rätt hög, typ 1:70 i makhöjd! :D

#11 - - Emmy:

sv;
Ja göör det du :D Crème Brulée smaken är jättegod alltså, jag älskar kola så...

#12 - - Frida:

Låter som en härlig sommar tjejen.
Se bara till att du inte låter det gå för långt, gå ner så mycket, du tänker när jag har gått ner i vikt är jag lycklig och smal.
Det krävs mycket för att utveckla en ätstörning, men alla kan hamna där.
Men kämpa för din målvikt och jag hoppas det är en hälsosam vikt ta hand om dig tjejen. kram.
Jag skrev denna kommentaren för jag vet hur fel det kan gå. Jag tänkte som jag skrev innan när jag gått ner i vikt är jag nöjd och lycklig.
Men jag blev aldrig nöjd och absolut inte lyckligare det slutade med sjukhus i 7 veckor och en depression. Jag tror på dig, ta hand om dig.

#13 - - LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands:

Svar: Javisst, man kan inte alltid vara på topp! :)

#14 - - Louise:

hoppas du mår bättre snart!

#15 - - GeMina Arts:

Sv: Jo det går framåt! Försöker köra så mycket som möjligt, är lite otålig :P Men jag siktar på att ha mitt körkort typ i augusti eller så...:)

/Sara

#16 - - Hanna och Malin Forsberg:

Hur blev din början på veckan??
Sovgott!<3
Skulle vara jätte kul om du ville kika in på min blogg!

Länk: picthislifee.blogg.se

#17 - - bella - en deprimerad tonåring:

besök gärna min blogg där jag som tonåring skriver av mig om min psykiskasjukdom !

Upp