♥ The day after yesterday

Majgad vad jag har ont i huvudet idag, haha.. Men vi hade skitkul igår, verkligen jättetrevligt! Jag skulle egentligen inte med ut efter förfesten men när någon erbjuder sig att både betala inträdet och fixa skjuts hem så är ju inte jag den som är den.. ;)
Så det blev lite impulsdansande igår också!

Idag vakna jag alldeles för tidigt och segade mig fram tills klockan blev träningsdags. Det gick sådär, var svimfärdig halvvägs genom boxpasset men glad att jag tog mig dit trots bakishuvudvärk. :)

Familj & Vänner | |
#1 - - linn:

sv: tack! :D allt bra?

Svar: Det är bara bra här, själv? :)
Caroline

#2 - - Bettina'N:

Vacker blogg!

#3 - - Aili:

Fina bilder! :)

#4 - - Maolion:

Roliga bilder !

#5 - - Jonnié Jonsson:

japp visst e de så :)

#6 - - Sandra SG:

hahah yes! ;) de är ganska kul.

#7 - - Katinka:

Vilken fin blogg du har :D jättefin! och mysiga bilder med ;)
kika gärna in på min om du har lust ^^
kram!

#8 - - Följ vår resa från tankar till färdigt hus:

DAGENS BLOGG: Gårdagens vinnare + Ny omgång är nu uppe på bloggen. Kika in för att se om det var du som vann, anmäl dig gärna igen :)

http://lica.nu

#9 - - Sofia:

Åh vad härligt. Sånna kvällar är dom bästa. :)

#10 - - Maolion:

Sv: Ostplock= Vi i fotbollslaget åker till mejeriet i stan och paketerar ost! Får in ca 12 000:- på de^^

#11 - - Minna Hagelin:

De tre vinnarna av veckans blogg ligger nu uppe. Kolla om du blev en av dem! Om inte: Anmäl dig gärna igen i samma inlägg. http://minnahagelin.blogg.se/2012/november/veckans-blogg-2.html

#13 - - LindaViola - mamma till två!:

sv; Ja, precis :)

#14 - - Följ vår resa från tankar till färdigt hus:

Kul att ni hade så roligt :D

Upp