Tjinixen i värmen!

Det må va mulet idag, men ändå sjukt varmt..puh..
Städar och fixar för fullt idag och musiken pumpar ut på hög volym.
Har satt upp en tavla, burit ner en massa i förrådet och försökt mig på att ordna upp sladd-kaoset i tv-hörnan. Gick inte så bra, men det blev lite bättre iallafall!
Nu återstår bara att damma av lite och dammsuga, sen slänger jag mig i duschen och beger mig hem till mamma och pappa. Tänkte se eurovision där hemma. 

Gårdagen försvann fortare än man hann blinka. Jobb fram till tolv, fix inför helgens alla presenter, joggingrunda och sen ordna sig inför kalas i Lund.
Börja med grillning, och sen fortsatte kvällen inomhus med paketöppning, musik, snack och lite dans. Längesen man dansa fågeldansen, men nu har man gjort det igen. :)
Vid tolv tog Amanda och jag tåget hemåt, var hemma vid halv tre och insåg att jag inte skulle kunna sova, så jag drog på mig lite mjukiskläder och gav mig ut på en PW/joggingtur. Sjukt härligt när allt är helt släckt och tyst, det börjar ljusna och allt som hörs är fåglarnas kvitter.
Kom inte i säng förrän vid fem så gav mig en liten sovmorgon innan jag satte igång och fixa här hemma.
Borde betala räkningar idag också, alltid lika kul ju...hrm.. ;)

Hoppas ni får en fin lördagskväll!

Min vardag | |
Upp