♥ I'm free falling

Nyss kommit hem från en powerwalk, försökte springa men det gjorde alldeles för ont i foten, så får nog vänta med det några dagar till. 
Ska verkligen försöka komma igång med träningen på riktigt nu och från och med 1juli är det diet och hårdträning som gäller för mig. Det finns en anledning, ett mål. Och jag tänker starta en ny kategori här i bloggen som ska heta "träning", mer om varför tar vi då.
 
Borde nog verkligen hoppa in i duschen nu! Fick punktering på cykeln idag, så imorgon blir det att gå till jobbet, därmed också stiga upp tidigare. Men först ska jag hälla i mig några liter vatten. See ya!
 
Åhh...jag saknar mitt långa hår...men ändå vill jag klippa mig kortare igen, beslutsångest!
 
Min vardag | |
#1 - - Sarah:

De e najs o gå pw :)

Svar: Absolut! :)
Caroline

#2 - - Martina:

Oj, inget kul med punka på cykeln ju. Hoppas det gick bra ändå att gå till jobbet.
Har du långt till jobbet?

Upp