En styck lindad fot

Har haft en sån toppenkväll, men den sluta så sjukt fel. Känner mig jättedum som ofrivilligt tvinga alla att åka hem förtidigt...
Studentfesten hemma hos Dessie var ju bara sjukt galet kul, bilfärden blev lite seriös och tyst men väl på plats blev det liv igen. Vi lyckades efter mycket om och med fixa in Dessie på 21års. Ibland äre bra att ha kontakter ;)
Men vi hann inte va där så länge förrän jag storgråtandes haltade ut därifrån med hjälp av mina finaste vänner. Tog ett längre steg ner för trappan och landa fel samtidigt som en kille knuffa till mig. Han bad tusen gånger om ursäkt även om det inta va hans fel, jag smällde foten snett framåt och kunde inte ta ett steg till. Satte mig rakt ner och ville helst bara försvinna av smärta.
Mina vänner bad vakterna om hjälp men de bara skaka på huvudet och sa att de inte kunde göra något. Idioter!
Blev led bort till en soffa av mina vänner och några okända snälla människor. Tillslut ville jag bara ut, så de ledde ut mig och ringde ambulansen. De kom, men kunde inte göra så mycket eftersom jag vägra bli körd in till sjukhuset. De gav oss en binda, så finaste emma linda min fot och de bad mig åka in imorgon om det inte blivit bättre. De skulle ändå inte kunna röntga ikväll.
En liten stund senare kom Dessies mamma och hämta oss och jag är nu hemma och nerkrupen i sängen. Det gör helt sjukt j*vla ont och tårna kan jag inte ens röra. Mår illa och skakar sjukt mycket men vet inte om det beror på smärtan eller av spriten jag fått i mig ikväll. Jag var väl inte helnykter och därför fick jag inte heller inte ta några smärtstillande.
Så nu återstår det att se hur det känns imorgon, men just nu känner jag mest för att gråta. Om det blir akuten eller inte. Förhoppningsvis inte!

Men som sagt var min kväll i övrigt riktigt jävla kul och oförglömlig och jag har verklgen de allra finaste vännerna!
Min vardag | |
Upp