♥ Tävling!

Nu när alla bloggkalendrar har tagit slut tänkte jag starta upp en liten nyårstävling där ni har chansen att vinna ett hemligt Feelgood-paket! 
Reglerna är enkla, bara bläddra ner och läs! :)
 
 
För en lott: Kommentera i detta inlägg att du är med!
För två lotter: Kopiera bilden och tipsa om på din egna blogg, samt kommentera att du delat bilden!
 
Tävlingen kommer avslutas den 4 januari 2013!
 
(Vad paketet innehåller kommer ändras beroende på om vinnaren är kille eller tjej)
 
Endast tävlingskommentarer i detta inlägg, bläddra ner ett inlägg om ni vill skriva annat. Tack på förhand! :)
 
AVSLUTAD!
Allmänt | |
#1 - - Madde / ★ Livet som mamma och lärare ★:

Jag kan vara med :)

#2 - - Emma - my blog, my life:

jag är med:D

#3 - - ▲ Lina | fotoblogg ▲ :

Jag är med :) <3 Tack för tipset! :D

#4 - - CECILIA:

jag är med!

Svar: Kul att du är med! :)
Caroline

#5 - - Amanda - vardag,foton,recept,tips,inspiration,inredning, outfit:

jag är med! :D

#6 - - Sara Hermansson:

jag är med :D

#7 - - Ebba Green:

Är allt bra idag?:D

#8 - - Lina:

jag är med :)

sv; tack sötis<3

#9 - - Chaterine:

Jag är med! :)

#10 - - amalia - toppbloggare och fotogalen:

jag är la med!

#11 - - Amanda:

Jag är med :)

#12 - - ANNA-SARA:

Är såklart med! :-)

#13 - - Beatrice:

Jag är med :)

#14 - - angelica:

ÄR MED :)

#15 - - Dragana:

Jag är med!

#16 - - elin stridh:

spännande jag är med :D

#17 - - H A N N A ♥:

Jag är såklart med! :D

#18 - - Selma:

superfin blogg, verkligen! allt bra? :) kram!

#19 - - Elin♥:

Jag är med! :)

#20 - - Hanna Sundin :

För en lott: jag är med!!:)

#21 - - sommarblom.blogg.se:

Åh jag är lätt med! :)

#22 - - emma foto&tatuering:

Är meeeeeeeed :D

#23 - - Emelie:

Jag vill super gärna vara med, :)

#24 - - Josefine Svärd:

Jag är såklart med! :D Håller tummarna!

#25 - - Jennifer-livet genom mitt objektiv:

Jag är med!

#26 - - Moa :

jag är med :)

#27 - - Malin:

SV: Nå kan jag älla vara med :)

#28 - - Celine Naminah - Vintertrött:

Vilken spännande tävling, klart jag är med och tävlar. Chansen att vinna ökar ju med deltagande. =)

Har tipsat om tävlingen här: http://phantazia.blogg.se/2012/december/nyarstavling-hemligt-paket-4-januari.html

#29 - - SIMON LINDBÄCK - simon.lindbacks.com:

Jag är med :)

#30 - - Yvonne:

Åh vad roligt, jag är gärna med! :D

#31 - - Frida Eriksson:

Jag är absolut med! :)

#32 - - Marie-lulearyttare:

Jag är med & har delat bilden!
Mitt blogg inlägg : http://marieosterman.blogg.se/2012/december/jag-ar-med-tavlar-2.html#comment

#33 - - Frida G:

Jag är med och jag har bloggat om tävlingen här: http://fridaannas.blogg.se/2012/december/tavlar.html

kram! :D

#34 - - Ida:

Jag är jättegärna med, har delat bilden! :)

#35 - - j u l i a:

Jag är med! :)

#36 - - Madde å:

Jag är med & jag har delat bilden!
Mitt blogg inlägg:
http://ponnypalle.blogg.se/2012/december/tavling-2.html

#37 - - Martina:

Jag kan vara med, och jag har även delat bilden på min blogg.

#38 - - kajsa rönning:

Jag är med! :)

#39 - - Isa:

Jag är med :D

#40 - - Sara - Ensamstående mamma:

Jag är med och jag tar en lott :)

#41 - - Elli:

Jag är med! :D Här har du bloggen med den delade bilden ;) http://omelli.blogg.se/2012/december/tavlar.html#comment

#42 - - Mastan:

I`m in! :)

#43 - - Evelina:

Jag är med! :)

#44 - - Åsa:

Jag är med :D

#45 - - ▲ S O F I ▲:

Jag är med!! :D

#46 - - Ottilia :

Självklart är man med! Har dock ingen egen blogg så jag kan tyvärr inte blogga om detta!

Kram!

#47 - - Sandra:

jag är gärna med!

#48 - - Amanda:

Jag är med! Jag har lagt ut bilden och skrivit om tävlingen på min blogg! :) http://www.mandiizzh.devote.se/blogs/23920746/jag-aer-med-och-taevlar-var-med-du-ocksaa.htm#WriteComment

#49 - - Emely Tuväng:

Jag är med och tävlar!! :)

#50 - - Lina:

Jag är med :)

#51 - - Frida:

Jag är med! :)

#52 - - Clara:

Är gärna med! ;D btw fin blogg! :)

#53 - - SOFIAAERIKSSONN ♥:

Jag är jättegärna med :)

#54 - - Malin:

Jag är med!

#55 - - ☆Z I N J A☆:

JAG ÄR MED! :D

#56 - - Lina:

Jag är gjäna med!♥

#57 - - vvvviktoria:

Jag är gärna med! :) kram

#58 - - Sandrine:

Jag är med och delar bilden :)

#59 - - ❤ w i l m a ❤:

Jag är jättegärna med!
Ha en fin kväll :)
Kram ❤

#60 - - Johanna:

Jag är med! :)

#61 - - Malin:

jag är med :)

#62 - - Linnea Lönnberg:

Jag är gärna med :-D

#63 - - Nina:

Jag är med :)

#64 - - Josefine:

Jag är med :)

#65 - - Carro L:

Jag är med :)

#66 - - Helena i Uppsala:

Jag är med i tävlingen med en lott!

Upp