Hej Havreflarn!

Ännu en dag har sprungit iväg i en väldig fart. På lunchen mötte jag upp T på ett fik och efter jobbet åkte jag och Emelie iväg för att provrida på en ridskola. Jag har funderat på den ridskolan ett tag då den ligger närmre än den jag rider på nu. Har ridit där förut och anledningen att jag sluta var pga av att hästarna var väldigt ouppfostrade. Men nu är det nya ridlärare och nya hästar och de flesta verkade väldigt lyhörda och ville göra rätt. Red en snäll liten häst på ca 150 i manke. Hon var väldigt arbetssam och fin att rida. Men den vi red för ikväll hade inte riktigt samma åsikter som henne som jag brukar träna för, så blev lite splittrad kunskap där.
Men mest troligt kommer vi börja rida på onsdagskvällar, iallafall fram till sommaren. Men kommer rida terminen slut på min nuvarande ridskola.

Nej men nu borde jag nog försöka sova! Ännu ingen hit på sovfronten och för att sova så lite som jag gör så är jag faktiskt väldigt pigg.
Imorgon efter jobbet ska jag först till tandläkaren och påbörja en rotfyllning (livrädd) och sen ska jag och pappa åka iväg och leta en bänkskiva till mig att ha som köksbord. Fick en skiva av min systers kille, men den visade sig bli alldeles för bred för mitt kök..
På lördag blir det först skyttetävling och sen ska jag träffa T så ska vi äta något och sen ska vi till fest hos Emmie. Kommer bli bra! :)

Natti
Min vardag | |
Upp