Frågestund! (saker ni inte visste om)

FRÅGESTUND!

Japp, tänkte köra igång en frågestund och se om ni är fråg-sugna. :)
Den håller på fram till helgen, beroende på hur många frågor det blir.
Så kom igen, ställ nu massor av frågor! :D

Och för att inte tråka ut er helt så länge, så slänger jag in "fem saker (jag tror) ni inte visste om mig". ;P

* Jag har sjungit i kör i nästan fyra år, och jag saknar det ibland. Älskar att sjunga, är bara så sjukt sämst på det numera. :P

* Jag är inte som andra 21åringar när det gäller "mat-smak". Tycker faktiskt om ärtsoppa, bruna bönor, kålpudding etc. Mycket mer än färdigmat. Jag och min syster äter alltid stekt sill när det är marknad och det är alltid bara vi och en massa pensionärer i kön.
Däremot tvärvägrar jag "inälvsmat". Typ blodkorv, leverpastej och sånt. Jag gillar både leverpastej och leverkorv, men kan inte äta det med tanke på vad det är gjort av.

* Jag är en ex-smoker. Ja, tro det eller ej. Detta är något som chockar de flesta eftersom det anses att jag inte är den "typen". Detta är något jag tyckt har varit jättepinsamt, men det är flera år sen nu, så what the fuck. Vem har inte rökt i sina dagar?! ;)   Det som räknas är väl att man lyckats sluta.

* Jag är inte mycket för att slåss, men när jag var liten slog jag ner en kille som jag tyckte var jobbig när han störde mitt och mina vänners "tjejsnack". Han fick tröst av min mamma sen medans jag var skitförbannad på honom.  Han och jag blev vänner senare i livet och höll den vänskapen i några år, sen dog den ut och nu hälsar vi inte ens. Men så kan det gå if you mess with Carro! ;)

* När jag var liten sprang jag in i en skåpslucka och spräckte mitt vänstra ögonbryn. När de sen skulle sy ihop det så skrek jag så mycket för nålen att de tillslut fick tejpa ihop det istället. Har ett ganska tydligt ärr där nu. Mitt kännetecken! :P

Gammal bild på moi... Väldigt gammal!

| |
#1 - - Lisa:

Jag gillar verkligen din blogg men har inte läst den så länge. Men har förståt att du skada din rygg i en ridolycka? Hur gick det till?



Och en annan fråga, om du skulle plastikopererera dig, vad skulle du gjort då?

Upp