Novembertävling!

SE HIT ALLA TÄVLINGSSUGNA FÖR NU ÄR DET TÄVLINGSDAGS!!! :D

Tänkte köra igång en tävling där jag lottar ut ett par örhängen (se bilden) som jag själv gjort för ett tag sedan.
(kroken ska vara nickeltestat, men det är ingen jag kan garantera)

REGLER:

För En lott: Kommentera detta inlägg där du meddelar att du är med i tävlingen och glöm inte lämna blogg- eller mailadress.

För Två lotter: Kopiera bilden ovanför och klistra in i ett inlägg på din blogg, samt länka till tävlingsinlägget. Kommentera detta inlägget om att du är med och skicka med länken till ditt inlägg.

Alla länkade inlägg kommer kontrolleras, och tävlingen kommer avgöras med ett lotteri med lappar med era namn på. Allt för att det ska bli så rättvisst som möjligt.


LYCKA TILL! :)
| |
#2 - - Millah - väntar första barnet ♥:

Jag är jätte gärna med :)



Jätte fina.. Kram // Millah

[email protected]

#4 - - Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪:

Jag är med!

#5 - - Nadja:

allt bra? =)

#6 - - louise:

jag är med :)

#7 - - Josefine:

Jag är med :)

#8 - - Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪:

sv: håller tummarna för mig då :D

#9 - - Lotta:

Sv: Haha, jaa det blev lite annorlunda :D

#10 - - wilmaaa:

allt bra?:)

#11 - - S A R A K L I N T B E R G:

SV; Okej!

#12 - - Emelie - Emelies Christmas:

Visst kan jag vara med och tävla :)

#13 - - Tina - My life Cherrypinup:

Jag är med :)

Länk till inlägget: http://cherrypinup.blogg.se/2011/november/bloggtavling.html

#14 - - FASHIONSEA:

sv: den kommer från vero moda! ^^ skit snygg och vaem kan jag säga :P

#15 - - elina:

Jag är med och tävlar :)

#16 - - MyzaaN:

jag är med :D

#17 - - LENA ♥:

Jag är med! :) kram ♥♥

#18 - - natalie:

Jag är jätte gärna med och tävlar :)

här är länken till mitt inlägg:

http://nattanz.blogg.se/2011/november/tavling.html#comment

#19 - - L I N N:

Jag är med! :D

#20 - - Linn Ahlborg - Fotoblogg ☆:

Undrar du över något speciellt, just nu har du chansen att få ditt svar på det du undrar över. Frågestunden är i full gång just nu på min blogg!

Jättefin blogg förresten. Puss!

#21 - - Hannaa:

Jag är med! :)

#22 - - fanny ahlm:

jag är med ! :)

#23 - - amanda:

jag är med! :)

#24 - - Ronja :):

jag är med! :)

#25 - - Mimmi:

Jättefina, tar gärna en lott!

#26 - - madeleine:

Okej jag är med vad ska man göra

#27 - - Kristina:

Jag är med!

#28 - - cathie:

Jag är gärna med! :)

#29 - - Lowi:

Absolut! Är med :)

#30 - - Anni:

Jag vill vara med!

#31 - - amanda:

jag är med !

#32 - - donken:

Jag är med och tävlar om dessa fina!! :-D

kom ihåg att tävla om godpåsen hos donken... ;-)

Upp