Mobilblogg: Har laddat upp inför kvällen! ...

mms_img26025 (MMS)

Mobilblogg: Har laddat upp inför kvällen! ;) Sitter på tåget just nu. Nyss åkt buss i över en timme och nu blir det tåg i nästan en timme, för att sen byta till buss igen. Ska till Helsingborg på inflyttningsfest och sen ut på festivalen. Jag hittar inte i helsingborg i vanliga fall, och idag stannar inte bussarna där de brukar heller, så det kan bli jättespännande. Och kom nyss på att jag inte fått i mig någon mat idag heller. Jag kommer ha JÄTTEKUL ikväll! ;) Ha en fin kväll alla! Kram

Min vardag | |
#1 - - Niles:

Hej! Hur har din dag varit? Hoppas att den varit bra!

#2 - - i i d z. [PHOTOGRAPHY]:

hey! :D

allt bra idag? ^^



KRAM!

#3 - - SANNA:

Hej Tjejen! :D

Vad händer hos dig? :)



Kramar.

#4 - - Destiny:

hej snäckan :) allt bra med dig ? Har varit iväg i någon månad så inte kunnat svara. kram

Upp