Godmorgon!

Godmorgon! :)
Fy vad det är kallt idag. Märks verkligen att det närmar sig höst.
Min helg har varit jättetrevlig verkligen. Vi körde upp till Mias kompis i Bua i fredagskväll där vi spendera natten. Sen på lördagen så körde vi vidare upp till Göteborg till Mias pappa och styvmamma där det blev fest. Massor av jättetrevliga människor. Och sen igår körde vi hem igen.
Väl hemma blev det bara till att packa för nu ska jag bo i min systers hus i två veckor medans hon gör gröntjänst. Ska passa hund och katter.
Är lite ensamt och tomt, men är väl nog en vanesak. Och har ju jobbet att gå till på dagarna iallafall. :)

Skrattade nästan åt mig själv igår. Behövde tvätta lite igårkväll och Jeanette har tvättstuga i en annan byggnad än huset, så vid halv elva skulle jag gå ut och se om det var färdigt. Och normalt sett när man ensam (utan skor) går ut när det är helt kolsvart borde man ju vara rädd för att där ska komma någon. Men inte jag nej. Det enda jag smög runt och kolla efter var så att jag inte gick nära nån spindel..brrr...
Sitter på jobbet nu. Ska ut med hunden på lunchen och sen är det ridning igen ikväll. Ser verkligen fram emot de! :)

Min vardag | |
Upp