Bilder från hästhagen

Hade lite tråkigt igårkväll, så tog med mig kameran och gick iväg till Galant och Glittra.
Nu när jag är i systers hus så ligger stallet inte ens en minut härifrån.
Det var jätte fint väder och solen började gå ner, jätte härligt.

(Förlåt för att bilderna är suddiga, vet inte riktigt vad som hände)



Hästarna/Pistolskyttet | |
#1 - - J O H A N N A:

Vilka härliga bilder!

#2 - - Malin, 22 år Gravid v35:

Ingen fara, bloggen är inte allt hur mår du då? jag mår bnra

#3 - - Tina - Born "Bornis" Late - Tävling i bloggen !:

Svar: Ja det e helt sjukt...om man nu är TVUNGEN att ställa ut sakerna så får man ju bära in dom igen..



Fina bilder :D

#4 - - Linda:

vilka härliga bilder! :)

#5 - - ERICAPERZZON:

Du brukade väl rida Galant förut?



Svar: Nej men så är det, jag gillar inte heller alla hästar:P



/E

#6 - - Matilda:

Härliga bilder =)

Fin blogg!

#7 - - Matilda:

sv: Var så lite =)



Tack så himla mycket själv =) xD <3

#8 - - L:

Åh vilka härliga bilder! Det ser så kul ut när hästarna rullar runt i gräset :)



Trots några bakslag så har jag verkligen bestämt mig för att leva, fullt ut.

Men jag hade aldrig klarat det utan all hjälp jag får/fått.

Önskar att jag hade haft dig som vän, du är sån fin människa.

Hoppas du kan se det själv ;)

Många kramar

#9 - - Anna:

kanske att du tog bilderna i motljus utan blixt?

#10 - - jessica:

Haha, varför ligger hästisen på rygg? :O

Upp