Klantskalle nummer 1

Kan ni gissa vem som hoppade ner från ett staket och hamnade med foten på en spetsig lykta, hoppar till och landar med andra foten på den då välta lyktan och som sen snubblar och landar med benet på en annan spetsig lykta, och som just nu har väldigt problem med att trampa med högerfoten då denna personen har ett stort köttsår under foten?

Rättare sagt var det denna härliga lykta som grävde sig in under min fot...
| |
#1 - - Emelie - EmeliesPlace:

aj aj aj!

#2 - - Catrin Egerfors - Mitt liv som tävlingsryttare!:

Tack så mycket!! :) Det var riktigt härligt :D

#3 - - Andréa:

Sv: Tack så mycket! :)

#4 - - LINDAVIOLA!:

sv; Tack så mycket :D.

#5 - - jennifer:

precis! :D

#6 - - PussGurkan:

Aj! Låter inte nåt vidare. Hoppas det går över ...

#7 - - hanna:

Jaaa! mitt nästsista påsklov ever :o känns knäppt!

#8 - - Nina:

Ja det är jättekul. Jag körde agility med min JRT också. Fart och fläkt. =)



Hoppas att du får en bra lördag.

#9 - - Nadja:

bara bra. =) Vad händer idag? =)

#10 - - Onthebit - bloggen om dressyr:

sv: Ja jag skulle nog ionte klara mig utan min häst! :)



Ja vi har snö överralt där det inte är vägar så att det har varit plogat :P Men hela sommarhagarna till hästarna är fulla och utebanan.

#11 - - Pia:

sv: haha ja, det har du absolut rätt i! :)

#12 - - kale:

hej allt bra :)?

#13 - - Nadja:

Vad skoj. =) jag har shoppar lite nya kläder på stan och nu kollar jag film. =)

#14 - - Andréa:

Sv: Jag tycker mest dom är söta och coola :D



AJ! :(

#15 - - Andréa:

Sv: Åh, tack! :)

#16 - - jojjo:

ajajaj! Det där lät inte alls skönt du... =/



Vill du vara jättesöt och lägga en röst på mig?http://missay.blogg.se/2010/march/hjalp-mig-rosta.html#comment

#17 - - hanna:

oj :I haha smidigt.. :/

Upp